Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
thanx tsp schreef:gewoon zeg maar met je duim & wijsvinger stevig over de wervel heen gaan, of met de roskam stevig borstelen dan kan je zien bij zijn heupen of hij pijn heeft of niet, want dan spant hij/zij dat aan
hij heeft ook nergends
dus ik ben wel een beetje gerust gesteld
Hij stond gelijk op en kwam naar ons toegelopen, hij stond helemaal te bibberen op zijn beentjes van schrik , kei zielig
.
nog een paar dagen rust en gewoon even kijken hoe het dan gaat shirleyp schreef:Schrikken zeg! Maar fijn dat hij nu geen kreupelheid vertoont.
Bedenk je wel dat paarden ook domme dingen doen als je niet staat te kijken. Je hebt het nu zien gebeuren, maar ieder paard gaat wel eens gigantisch onderuit en daar hoef je als eigenaar niets van te merken. Misschien stelt dat je ook een beetje gerust.
kmoet er niet aan denken dat hij daarna over onze ijsbaan op het erf rond liep o.i.d....
)stroom op, zodat ze wel weer even weten dat het hek er zit.. kijk hij zal het nu ook wel weten maar toch, ik wil het niet nog een keer meemaken
Aprils_joke schreef:jeejtje mina zeg wat moet jij geschrokken zijn![]()
ik hoop dat alles goed is morgen
) gossa4ever schreef:jaa gossa stond ook te shaken en zijn hartje bonkte bijna zijn lichaam uit XD
jaa het gaat nu opzich wel goed met hem, hij heeft last van zijn rug vanaf zijn lenden partij tot zijn staart wortel. maar ik mag wel wel gewoon aan zitten en met een zachte borstel heel zachtjes over heen gaan, hij is ook 2 keer in de molen geweest en vanavond nog even gestapt, zodat hij niet heel erg lang zegmaar stil staat en zijn spieren niet al te zuur worden..
jaa ik was ook wel geschrokken, kben blij dat ik net naar ze toe liep dus ik was er zo om hem te pakken, verder stonden we allebij te shaken van schrik XD gelukkig had nog iemand het gezien dus die kwam ons meteen helpen:) dus daar waren we wel blij mee