Vandaag een heerlijk tochtje met Storm gemaakt door het recreatiegebied in de buurt samen met een stalgenoot en mijn verzorgster op de fiets gewapend met camera. Bij het strandje voor de zoveelste keer maar weer geprobeerd of meneer het water in wilde, want dat wil hij normaal echt niet, behalve dan die ene keer op het strand. Vandaag was hij blijkbaar van zijn geloof afgevallen en ik viel bijna van verbazing van hem , want na even aandringen liep meneer zo het water in. Daar moest ik natuurlijk even van profiteren voor het geval dit een eenmalige actie van hem was . De foto's wil ik even delen met jullie, want vind ze zelf erg leuk geworden.
wauw.. echt super gaaf! ook gaaf dat er een camera mee was! uniek momentje
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-11 21:19
Weet niet precies hoe ik het gedaan heb, maar paard van stalgenoot liep er in en na even aandringen en soort van zijwaarts rijden liep hij er zo in. Wel vaker op deze manier geprobeerd maar dit was de eerste keer dat het lukte in dit watertje.
Dat die camera mee was vandaag was inderdaad een mazzeltje ja. Maar was/ben er wel blij mee
Geef de moed niet op Silence, Storm had en heeft ook nog steeds problemen met regenplassen haha. Zal mij zelfs benieuwen of hij de volgende keer het water weer in gaat. Denk het zelfs van niet, maar deze keer nemen ze me niet af in ieder geval haha.