Ook bij ons begon januari met sneeuw

In februari zaten we met rijden in een absolute dip. Ik liep al een aantal maanden met rugklachten en was het daardoor even helemaal kwijt. Zo zag het er soms uit

In maart begon het weer weer mooi te worden en ben ik maar eens in normale kleding en zonder zadel op Storm geklommen. De fotograaf was zeer interessant

Van april heb ik eigenlijk geen foto's. Ik ben toen zelf lekker op vakantie geweest en mijn vriendin heeft 3 weken super voor Storm gezorgt.
In mei een lekker buitenritje gemaakt met mijn vriendin/verzorgster. Ik was de fotograaf, maar uiteraard wilde ik zelf ook even op de foto, vandaar geen cap en laarzen.

Verder was mei op persoonlijk vlak niet heel leuk. Ik raakte mijn baan kwijt en mijn vader kwam 2 weken in het ziekenhuis te liggen. In juni daarom ook geen foto's gemaakt en ben weinig bij Storm geweest omdat mijn vader veel hulp nodig had. Storm was toen wel een goede ontspanning toen.
In juli begon ik de draad van alledaagse dingen weer op te pakken. Storm genoot van een luizeleventje in de wei met af een toe een lekkere buitenrit of wandeling

In augustus gingen we met het rijden in de bak met sprongen vooruit. Dressuur werd ineens weer leuk en ook maakten we af en toe een sprongetje. Storm vindt srpingen leuker als ik

In september bleven we ook lekker buitenrijden en vond ik gelukkig weer werk.

Oktober was voor ons een hoogtepunt. Voor de allereerste keer ging ik met mijn eigen paard en de trailer weg en ging Storm voor het eerst naar het strand. En wat hebben we genoten.

Ook heeft Storm zijn jas uitgetrokken in die maand.

In november kwam er nog een haffie op stal te staan en dit bleek een oom van Storm te zijn. Die moesten natuurlijk even kennis maken en waren gelijk dikke vriendjes.

Ook bleven we trouw door oefenen in bak.

Dit was op december na ons jaar. Een jaar waarin we veel plezier hebben gehad. Ook voor volgend jaar staan er weer dingen op de planning zoals:
Een weekendje Epe met 8 stalgenoten en 7 paarden
Een weekendje Laag Soeren met een stalgenootje en bokker Silence
Uiteraard weer het strand
en misschien zelfs wel een startkaart.
Er gaan dus in 2012 ook weer Storm foto's komen. Bedankt voor het lezen en bekijken van ons jaarverslag. Een reactie zou ik erg leuken vinden