Voor degene die mij niet kennen...(al kan ik me dat niet voorstellen want wie herkent mij nou niet

Dit hier is m'n broertje Duncan :

En deze mevrouw ... dat is mijn mama : (en ook die van Duncan hoor)

Duncan die woont sinds 2 weken niet meer bij ons

En sindsdien heb ik een heel saai leven gekregen...

Ik zal het uitleggen aan jullie...kijk....eerst kon ik nog met Duncan spelen en rennen...

Overleggen met hem hoe je je als hengst moet gedragen (al is dat best nutteloos hoor bij hem. Hij is namelijk los ballos

En na een serieus gesprek kon ik hem lekker pesten..

Maar nu zit ik dus met m'n oer saaie moeder opgescheept ... om het voor te doen hebben we nog een paar foto's gemaakt toen duncan er nog was ...
Als wij opgejaagd worden om haar te gaan lopen ... blijft zij staan...

Als ik Duncan aan het pesten ben....blijft ze ook staan...ze kijkt gewoon zelfs de andere kant op !

Als ik me aan het uitsloven ben om te laten zien dat ik zooooooooooo stoer ben ....

Staat zij alleen een beetje wazig te kijken

Zelfs als we bokkend en rennend voorbij komen blijft ze staan ....

Ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aan moet .... het enigste wat ze doet is staan of eten.

En als ze dan eindelijk een raar doet sta ik erbij te kijken van ...wat mankeer jij nou ?
Kijk nou moet ze wel rustig aan doen omdat ze weer zwanger is van een broertje of zusje van ons, maar dit vind ik echt gewoon overdreven !
Nou mensen ik ga er nog even nadenken hoe ik toch wat meer actie in m'n leven kan krijgen .... en ik hoop dat ik jullie weer snel zie !

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii groetjes van Bowen