Dat ie wat meer nodig had had ik wel gezien maar het is vele malen erger. De da is net geweest en Jack gaat een moeilijke week tegemoed!
Jack is zwaar ondervoed en uitgedroogd dat zijn schildklier en darmen momenteel ook zo goed als stilliggen.
Ik moet Jack water met druivensuiker geven en hooi en een heel klein beetje meusli of slobber. Jack wil alleen gras eten en maakt daar zelfs proppen van omdat hij de kracht mist om goed te kauwen.
Al met al gaan we er vreselijk hard aan werken om hem er boven op te krijgen. De komende week zal het erop of eronder zijn volgens de da.
Hij heeft 3 injecties gekregen, 1 ter ontworming en tegen luis enzo en 1 vitamines en mineralen en nog 1 (ben ik even vergeten)
En nee ik hoef geen opmerkingen van .. dan had je beter moeten opletten op de markt, ik heb namenlijk bewust voor hem gekozen en we gaan ervoor.Ook al mocht het stiekum toch tegen vallen dat het zoo slecht is met hem. Maar we gaan ervoor! Hij is namenlijk geweldig

Hij staat apart van de anderen lekker in een provesorisch stalletje met een warm tapijtje van stro

. Heel veel sterkte voor kleine Jack en super dat je hem er boven op wil proberen te brengen!!