[WN] [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dropje2

[CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 13:54

Beste Allemaal,

Trots mag ik jullie vertellen dat Manege Noot te Callantsoog ( http://www.manegenoot.nl ) volgend jaar Pasen een Bootcamp organiseerd voor alle westerngereden paarden, dus alle soorten, merken en maten :D mits ze Western gereden zijn! De laatste dag, 2e Paasdag wordt een officiele WRANshow gehouden die, na toestemming van het secretariaat, een Double Judged wordt!

Wij hebben officiele toestemming van de volgende instructeurs en instructrices:

- Chris Knol: Wie kent deze zeer symphatieke man niet? Geeft les in elke discipline die je je maar wensen kan en is natuurlijk ook officieel jurylid, dus de fijne kneepjes van hoe een jury het graag wil zien, zal hij zeker meenemen in de trainingen!

- Sylva Starreveld: Ook zij heeft haar sporen dik verdiend in de westernsport in vele discipline's
Sylva zal diverse clinics geven op het gebied van Showmanship at Halter en Horsemanship

- Erika Zengerink: WRAN Champion L2 Westernriding 2011
Erika zal zich bezig houden met In Hand Trail en met clinics "Ontspannen op je paard en rijden met gevoel door middel van zitlessen"

- Francis Daleman: De beste die er is op het gebied van toiletteren van het paard voor alle disciplines
Francis is een alom gerespecteerd "groomer" bij de Paints en Quarterhorses, maar groomt met liefde alle andere rassen om je zo mooi en netjes mogelijk in de showring te krijgen!

- Roel van Dijk ( nog even onder voorbehoud) Nederlands Kampioen Reining 2011
Wie kent Roel niet? Een hele fijne man, keurige ruiter én prima hoefsmid!
Roel moet even zn agenda checken, maar zal er al het mogelijke aan doen om een paar mooie clinics te geven voor de reiningruiters, ongeacht het niveau!

Verder hebben we een toezegging van een mevrouw die lezingen komt geven over osteopathie bij paarden en zelf hebben we natuurlijk nog heerlijke strand- en duinritten op het programma, gezellige avondjes, lekker eten met elkaar en alles wat een bootcamp tot een succes maakt!

Natuurlijk is dit een super gelegenheid om fijn te trainen voor de grote Rassenshow die gehouden wordt in het Pinksterweekend van 2012 !

Voor wie manege Noot niet kent: Wij beschikken over 2 mooie binnenmanege's, een van 20x40m en een van 35x65m, een grote buitenrijbaan, een roundpen, een buitentrailruin, ruime stallen, wasplaats met warm en koud water en solarium. Verder een chalet voor 6 personen, een bunkhouse voor 20 personen, een grote parkeerplaats met ruimte voor trailer, caravan of camper en ook eventueel gelegenheid om een tent op te zetten.

We denken zelf dat we plaats hebben voor zo'n 20 combinatie's , dus mocht je nu al enthousiast zijn, laat het mij even weten per PB, dan wordt je als eerste op de hoogte gehouden van alle nieuwe ontwikkelingen!

Wij hebben er al onwijs veel zin in, we hopen dat jullie net zo enthousiast zijn ( of worden :D ) als wij!

*\o/* Met enthousiaste groeten van het hele Westernteam van Manege Noot ! *\o/*

Wranglerbutt

Re: [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:27

Tof initiatief +:)+ Ik hoop dat Dainty & ik er bij kunnen zijn! *\o/*

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:44

Ik zet m in de agenda!

De clinics die te maken met halter en groomen lijken mij erg leuk!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:00

Ik heb vast een pb tje gestuurd, lijkt mij heel erg leuk :j

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:22

Ik doe zelf niet mee, maar het klinkt wel superleuk! :j

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:41

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

pb komt er aan

euh, misschien handig om ook de kosten er bij te vermelden en van wanneer tot wanneer is het precies?
vanaf vrijdagavond of zaterdagmorgen?

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:29

Yeeeaaaaah! Ik wil ook, ik wil ook! :D

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:29

Klinkt weer erg goed!
We gaan hem in ieder geval in de agenda zetten. Misschien leuk voor Sanne!

mb1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:49

dat is echt een leuke bootcamp per wanneer kan je je inschrijven? En hoe zit het met overnachten enz?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:02

Wat een gaaf idee :j

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 10:03

Dank je Rom!
We gaan er absoluut iets leuk van maken *\o/*

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 10:11

spatter schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

pb komt er aan

euh, misschien handig om ook de kosten er bij te vermelden en van wanneer tot wanneer is het precies?
vanaf vrijdagavond of zaterdagmorgen?

Het bootcamp begint op vrijdagmorgen, dat is Goede Vrijdag, om 10.00uur
Vanaf dondermiddag is iedereen welkom om de paarden te stallen, je tentje of caravan neer te zetten, een beetje te orienteren, kennis te maken en als je wilt kan je natuurlijk vast wat rijden of een buitenritje maken. Vrijdagochtend om 10.00 begint de eerste clinic.
Wanneer wie welke clinics gaat geven, dat moeten we natuurlijk nog even uitpuzzelen aan de hand van wat er gevraagd en gewenst wordt door de deelnemers, daar kunnen we nu natuurlijk nog niets over zeggen. Er zijn dus 3 clinic dagen en maandag, 2e Paasdag een officiele WRAN show.
We gaan er in den beginsel van uit dat iedereen 4 clinics kan volgen wat in het totaal bedrag verwerkt wordt, wil je meer clinics betaal je daar wat extra's voor.
Het bedrag zal worden opgebouwd uit verschillende "onderdelen" omdat er natuurlijk ook mensen zijn die ergens anders gaan slapen, dus ook niet ontbijten op de manege, diegene die hun paard al op de manege hebben staan, een jong paardje hebben en alleen de halter en de groomingclinics willen volgens, er zijn een heleboel mogelijkheden!
De Showmanship at Halter, de In hand Trail en de Groomingclinics doen we in principe op zondag, dan kan je paard helemaal tiptop de ring in :D

Alle details moeten we natuurlijk nog uitwerken, maar dat komt helemaal op tijd in orde!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:17

Ik ga eigenlijk nooit op vakantie, dus het lijkt me onwijs leuk om zo samen met mijn poown uit logeren te gaan :))

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:22

klinkt geweldig :j

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:28

Leuk Marianne, ik heb er zeker interesse in om aan een aantal clinics deel te nemen, zal zelf gewoon thuis overnachten maar misschien dat ik mijn paardje wel voor die dagen bij jullie kan stallen?

Hoor graag wanneer ik me kan inschrijven

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:56

Mijn bijrijdster is ook helemaal enthousiast dus wij willen er zeker bij zijn.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:44

lijkt me enorm leuk! gaaf idee dropje :j
is de trailtuin ook beschikbaar dat weekend?

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 09:52

hobbelheks schreef:

Absoluut! We zullen hem voor de tijd weer wat aankleden, het is nu alleen een "tuin" :D
Groot voordel is ook dat begin April het strand nog gewoon de hele dag beschikbaar is, het strandseizoen begint pas op 1 mei, hoewel dit jaar met Pasen het gewoon druk was, zó 'n mooi weer was het 8-)

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 20:47

Even een stipje, vind het een leuk idee! Kan ik evt bij mijn ouders slapen (HHW). Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke kosten. :D
Maar zeker interesse in de groomingclinic, de trailtuin verkennen! IHT clinic en evt pleasure of showmanshipclinic...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:56

dropje2 schreef:
hobbelheks schreef:

Absoluut! We zullen hem voor de tijd weer wat aankleden, het is nu alleen een "tuin" :D
Groot voordel is ook dat begin April het strand nog gewoon de hele dag beschikbaar is, het strandseizoen begint pas op 1 mei, hoewel dit jaar met Pasen het gewoon druk was, zó 'n mooi weer was het 8-)

Silver wil wel helpen snoeien hoor, daar was hij al mee begonnen in augustus!

Maar super leuk idee!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 09:02

Beste allemaal,

Als eerste bedankt voor al jullie enthousiaste reaktie's!
We hebben op dit moment al 19 aanmeldingen *\o/* *\o/*
We zijn nu bezig om een planning te maken wanneer wie wat voor clinic gaat geven, het moet natuurlijk wel een beetje netjes verdeeld worden over 3 dagen en over al onze clinicgevers :D

Helaas heeft Roel van Dijk af moeten zeggen, hij kon het niet combineren met het komende wedstrijdseizoen, hoe jammer hij het ook vond, maar we hebben een hele goede plaatsvervanger:
Evelien Geerlof van trainingsstal Starnmeer is heel erg enthousiast en wil graag haar kennis en kunde delen met jullie :j ( www.trainigsstalstarnmeer.nl )
Bedankt Evelien!

Tot zover een update, inschrijven kan natuurlijk altijd nog en ook voor vragen kun je me een PBtje sturen! :9

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:55

Ehm Marianne ik zet even een goede link neer naar trainingsstal Starnmeer, je mist nl een letter :o
Het moet zijn: www.trainingsstalstarnmeer.nl
Groetjes Angelique.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 11:28

Bedankt Angelique! Kom je ook? 8-)

okgnim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:27

Duurt nog wel lang he voordat het april is. |(

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:46

Vertel mij wat!