Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gipsyboy schreef:volgens mij heb ik het andere topic gelezen.
ik vind eigenlijk ook dat als je iets verkoopt het toch wel binnen 2a3 dagen op de bus moet doen zodra het geld binnen is dan he
Wildgirl schreef:gipsyboy schreef:volgens mij heb ik het andere topic gelezen.
ik vind eigenlijk ook dat als je iets verkoopt het toch wel binnen 2a3 dagen op de bus moet doen zodra het geld binnen is dan he
Of met een goede reden moet komen, op voorhand, waardoor je het pas later kunt posten....
Maargoed, dit is niet de eerste keer dat jij op een rare manier spullen of dieren verkoopt en ik heb zo'n vermoeden dat het ook niet de laatste keer gaat worden.
gipsyboy schreef:nou machlover als ik zo de andere reactie's lees is het niet de eerste keer van jou.
je mag je onderschrift ook wel wijzigen dan en je profiel leeg halen want nu verkoop je zeker niks meer.
tenzij je blinde mensen vind.
succes
macholoverr schreef:Ik heb haar ook gelijk de code gestuurd& ze heeft het nu binnen maar jullie vinden je pony niet belangrijker? Of als je met 39.5 & kotsend op de bank licht...Nee dan moet het op de post? Ik vind het raar dat IK gebeld wordopmijn werk.. Als het jullie over komt denk ik dat je het ook raar vind
macholoverr schreef:Ik heb haar ook gelijk de code gestuurd& ze heeft het nu binnen maar jullie vinden je pony niet belangrijker? Of als je met 39.5 & kotsend op de bank licht...Nee dan moet het op de post? Ik vind het raar dat IK gebeld wordopmijn werk.. Als het jullie over komt denk ik dat je het ook raar vind