Weer even een keer een topicje van ons.. Bokker AnkeVivaldi (http://www.hippisch-shot.nl) heeft hele leuke foto's gemaakt van onze kringwedstrijd in Bentelo.
Deze moest ik dus gewoon even delen! hahaha..
Maar eerst even hoe we gereden hebben.. Ik was wel tevreden.. Het was namelijk nog maar ongeveer onze 4e wedstrijd in de L1 en L dus wat dat betreft vond ik het niet slecht gaan. Eerst de dressuur gereden.. De eerste proef begon al verkeerd hahaha.. Mijn tante las zo snel voor dat ik even mis ging.. Gelukkig was dit bij binnenkomen dus mocht ik opnieuw beginnen van de jury. Op zich wel een nette proef met mooie stukken ertussen.. Ik moest nog wel met de overgangen iets meer voorwaarts terugwaarts rijden zodat ze beter op haar kont ging zitten en met wijken moest ze meer stelling hebben en niet zo naar binnen kijken.. Dat was commentaar waar ik al van wist waar ik aan moest werken.. Maar deze proef werd beloont met 185 punten
De tweede proef ging ook mis.. Want bij de B moest ik bij binnenkomst afwenden.. Ik wist dat ik wat moest doen maar mijn tante las niet verder.. Haha heerlijke miscommunicatie dus.. Die dacht dat ik gewoon de halve baan nog rond moest
hahaha.. Daar dus -2 voor gekregen maar verder ging deze proef voor mijn gevoel beter. Ik had 181 punten maar door de -2 helaas net geen winstpunt. 179.. Naja prima ik kom toch nog redelijk mee in de L1
Daarna door naar het springen. Het eerste parcour ging redelijk.. Zani begon in het begin ff te etteren en bij hindernis 3 wilde ze gaan staan maar ik kreeg haar er alsnog overheen wat resulteerde in een balkje.. Daarna hadden we helaas op 6 een pechbalk en zat ik op 9 verkeerd met de afstand waardoor we nog een balk hadden.. Resultaat 3 balken.. Maar ze sprong iig wel braaf rond..
Het 2e parcour ging super tot aan de waterbak.. Daar begon ze me al ruim van tevoren te staken waardoor ik maar vrijwillig het parcour heb verlaten. Thuis springt ze het blauwe bakje wel.. Maar denk dat de entourage wel indruk op haar gemaakt heeft.. Gewoon lekker oefenen.. Maar weet in ieder geval dat we nu wel in het L thuis horen
De foto's:

Fijn galopje

Springen
binnenkomen draven

Galopje in het parcour

Hindernis 1 (ik moet zelf wat meer gaan meegeven op de sprong)

Een reactie zou leuk zijn

Dus daarmee mag ik wel in de dressuurring hoor! haha.. Springteugels klopt.. Maar die heb ik er altijd aan zitten.. Volgens mij heb ik niet eens dressuurteugels