Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tesz_2208 schreef:Ow Crisis..maar blijft het dier dan nu in het water liggen daar?
moet dat dan echt wachten joh..?
stef schreef:dode dieren veroorzaken onderandere blauw alg en botulisme, dus tja, het nu laten liggen kan voor meer problemen zorgen. Brandweer anders eens proberen?
hinke98 schreef:Tesz_2208 schreef:Ow Crisis..maar blijft het dier dan nu in het water liggen daar?
moet dat dan echt wachten joh..?
het dier stinkt enorm en morgen kunnen we de gemeente pas bellen, dus wachte.. en het is moeilijk om daar te komen om nog eens met me pa en ma te kijken want je kan er echt niet met de auto komen dan moet je iets van 5 km lopen!!
Tesz_2208 schreef:hinke98 schreef:[het dier stinkt enorm en morgen kunnen we de gemeente pas bellen, dus wachte.. en het is moeilijk om daar te komen om nog eens met me pa en ma te kijken want je kan er echt niet met de auto komen dan moet je iets van 5 km lopen!!
Kunne ze het Dier daar wel weghalen dan?
als jullie er al niet kunnen komen?
Paintlinger schreef:He bah, wat een narigheid.
Maar het kan best tot morgen wachten....het dier is immers al dood en te horen al een tijdje en voor de blauwalg en de botulisme zal dat ene nacht je ook wel niet uitmaken.
Erg eerbiedig is het niet, maar om nu alles in werking te zetten lijkt me niet erg nodig, doen we bij een dooie eend ook niet toch?
xmarlies96 schreef:Weet je wel heel zeker dat het een pony is?
Straks is het gewoon wat anders en heb jij alles ingeschakeld voor niks, ik zou eerst maar eens gaan uitzoeken of het wel echt een pony is omdat er daar geen huizen te bekennen zijn hoe zou de pony er dan gekomen zijn?
Is het geen ander dier? Een vos? Of iets anders?
hinke98 schreef:xmarlies96 schreef:Okey! Succes, hopen dat ze er wat aan doen.
Wel zielig voor die pony ik denk niet dat je wil weten hoe die pony doodging verschrikkelijk.
miss is ie ook gwn in het water gedumt!!!
xmarlies96 schreef:hinke98 schreef:miss is ie ook gwn in het water gedumt!!!
Dat zal nog erger zijn hopen van niet, dan mogen ze met de dader dan precies hetzelfde doen!
Maar al is ie gedumpt de pony had nog steeds een verschrikkelijke dood.