Mijn zwarte parel staat op dit moment nog in Spanje maar komt in september naar NL moet helaas nog 3 maanden geduld hebben maar oh wat ben ik

http://www.youtube.com/watch?v=BF-EGpE19Jw
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
danaderese schreef:wat is hij mooi![]()
ga me bijna beklagen een valk PRE gekocht te hebben![]()
weet je hoe groot hij is gewoon om te weten heb namelijk zelf ook een 2 jarige PRE hengst
Ilonab schreef:danaderese schreef:wat is hij mooi![]()
ga me bijna beklagen een valk PRE gekocht te hebben![]()
weet je hoe groot hij is gewoon om te weten heb namelijk zelf ook een 2 jarige PRE hengst
Wow een valk heb ik altijd van gedroomdmaar een goed paard heeft geen kleur zeggen ze
ik ben gewoon verliefd geworden op zijn barokke uitraling en zijn ondeugende kop.
Hij is 7 maart 2 geworden en nu zo'n 1.54 groot ik verwacht dat hij rond de 1.60 gaat worden. Zijn halfbroer die daar ook staat is al dik 1.65 maar veel slanker en heel ander typ.
Ik heb het geluk gehad dat mijn ouders in spanje wonen en ik via via deze heerlijke vent heb kunnen kopen.
Ik kan niet wachten totdat hij hier heerlijk kan gaan genieten van de ruimte en vrijheid want helaas is deze nu beperkt...
ajesca123 schreef:mooi dier hoor ik hoop dat je er veel plezier mee gaat hebben
Ff een vraagje want ik ben nog niet echt thuis in dit ras maar is de uitstekende hak een iets wat bij het type hoort?