Een hele tijd geleden heb ik al eens een topic over ze geopend, dat was dit topic: klik
Ik maak regelmatig foto's van hun maar nu weer eens een serieuse reeks omdat het vorige topic veel reacties opleverde en ik ook laatst nog een pb kreeg of ik weer eens nieuwe foto's wilde plaatsen. Vorige week had Sandra weer wedstrijd, dit maal in Eindhoven (Concours Hippique Eindhoven). En ze vroeg of ik mee wilde als groom en ook als fotograaf. Dus bij deze foto's van CHE Eindhoven van Sandra en Joppe!
Sandra heeft een proef en een kür op muziek gereden.Eerst even een toelichting: Sandra is blind en rijdt mee bij de aangepaste sporten. Daarnaast rijdt ze ook gewone KNHS wedstrijden. Joppe (v. Teunis) en Sandra worden gesponsord door 'de Nieuwe Heuvel' en de eigenaresse van Joppe is Connie Schulte. Haar hele verhaal kan je vinden op http://www.sandragroeneveld.nl
De foto's zijn geen hoogstandjes, de omstandigheden waren niet optimaal. De boel was al erg stoffig omdat ze aan het eind van de dag moest rijden en ik moest ondertussen ook nog callers (mensen die helpen tijdens de proef met bakletters roepen) zien te vinden. En ik kon niet midden in de bak gaan staan omdat het aardig druk was.
Het zijn dus foto's van het losrijden, ik moest namelijk zelf ook caller spelen.Nou, genoeg gepraat, hier de foto's!

Even kort overleg met degene die haar zou begeleiden met het losrijden (vandaar ook de headset).

Vanaf hier zie je Sandra met een soort van zonnebril rijden, deze had ze vast opgedaan voor de proef, ze moet deze op zodat de jury zeker weet dat ze niks ziet.
De foto's hieronder zijn dus van vlak voor de kür op muziek. 

Groetjes Roosmarijn

Jammer dat ze op foto's altijd naar beneden 'kijkt', zal ongetwijfeld met het gehoor te maken hebben.