Een onbeschrijvelijk gevoel dat dus de reactie uit de topictitel opleverde.
Heb in mijn zoektocht naar het juiste paard heel belgie en NL afgereist, maar Modena was dus het eerste paard dat ik zag en ik ben gewoon meteen verliefd op haar geworden.
Dit was het mijn zoekertje destijds:
[EA-GZ-PP] GZ:Welk stoer paard gaat met mij rondtrekken?
Dit was haar advertentie:
[EA-TK-PP] Recreatiepaard met power te koop
Ben haar een heel weekend wezen testen, geweldig joh! In de bak, met de trailer eerst naar kennisen van de eigenaar, paarden daar in de paddock terwijl wij ontbeten, hup weer in de trailer, eruit, de rit maken, daarbij voorop en ook wegrijden van de groep, voor de spoorovergang op langsrazende trein wachten, hup weer terug en op de trailer, het hield niet op en ze vond het allemaal prima! Je kunt op haar kont zitten, met enkel een halstertje over de weg (van wei naar stal) zonder tuig erop in de bak, er zit gewoon echt geen kwaad in.
Maargoed waar jullie voor kwamen.. De trailer met de paardenbillen al. Na 2 uur toch braaf en rustig eraf komen.

Hallo ik ben er!
Dat is wat ik zo leuk vind, ze ziet er zo robuust uit maar het is echt een sensibel paard met pit. Of beter, power.

Even de benen wezen strekken, jaaa dat wandelende sprookje naast mij is ECHT ECHT ECHT van mij.

Zo, lekker de wei in, voorlopig nog wel even een draadje tussen haar en de andere paarden.
Hé denkt ze, da's wel gezellig. Alleen zijn vind ik maar niks hoor.

Binnen 5 tellen had mevrouw besloten dat de andere paarden aardig waren.
Tijd voor belangrijkere zaken, ETEN! (We lijken echt op elkaar.
)
Wat meteen opviel was dat ze ook de hogere plukken eet die de rest heeft laten staan? Eigenaar van de wei was er blij mee.

Sproetjesnoetje!!!

Al meteen op haar gemak.. Dag mooi sprookjespaard, tot morgen!!!

Schiet iedere keer vol als ik t weer besef.
Zo lang er voor moeten knokken, alles leek tegen te zitten en dan vroeg ik me af waar ik het nog voor deed en of het ooit goed zou komen. Maar ze staat er toch maar mooi, eindelijk. Iedereen bedankt voor jullie hulp en steun, het heeft geholpen, ik geloof er weer in!!!

?

) komt?