1.
Even voorstellen:
Areina, merrie van Scandic x Sit this one out, 6 jaar en sinds najaar 2010 onder het zadel, daarvoor ingezet als fokmerrie.
In januari 2011 zijn we voor het eerst op wedstrijd gegaan om haar vast te laten wennen op vreemde terreinen, want het plan was in de zomer deel te nemen aan de kringselecties klasse L1. 'Helaas' gingen de wedstrijden iets te goed, en na 4 wedstrijden hadden we alweer 19 winstpunten waardoor we bang waren de selecties in het L1 niet uit te kunnen rijden. En dus maakten we tijdens de eerste selectiewedstrijd in mei de overstap naar het L2. En ook dit gaat prima; na 4 proeven hebben we al 7 winstpunten en zijn we 1ste, 2de, 4de en 9de geworden, allemaal op de selectie. Nu het zo goed gaat, proberen we ons dus in het L2 maar te plaatsen, anders zullen we eind van het zomerseizoen de overstap maken naar het M1. Maar tot die tijd is er meer als genoeg te verbeteren!

Deze foto's zijn van training gisteren, ze was niet helemaal fijn (sterk) maar geven ondanks dat een beeld waar ik toch wel blij mee ben. Tips zijn meer als welkom, maar houd het netjes!
Ik heb expres geen commentaar bij de foto's gezet, omdat ik dat graag van jullie hoor.
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.