Omdat het met mijn eigen spook voorlopig niet zal gaan lukken en de huidige bijrijdster van mijn 'ex' bijrijdpaardje op vakantie is, even de kans waargenomen en lekker uitgewaaid op strand vanmorgen!
Mooi paard, mooie foto's! Al heb ik mijn vraagtekens of het wel verstandig is om peesjes om te doen met al dat zand/water, gaat dat niet schuren? Maar erg leuk, gave foto's !
crazyshar
Geplaatst: 14-05-11 17:36
leuke foto's hoor, ziet eruit als een geslaagde rit
Marls
Geplaatst: 14-05-11 17:37
Wauw super mooi paard! & hele mooie foto's. Lijkt mij ook zo gaaf met een paard op het strand ;D
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-11 17:37
thanx!
doe ik bij mijn eigen paard ook niet als ik het water in ga, maar eigenaar van dit paard staat er op dat paard altijd beenbescherming draagt, dus dat doe ik dan ook...
Anoniem
Geplaatst: 14-05-11 17:38
wat fijn dat je op dat paard kunt rijden nu... keek altijd je topics even in van je eigen paard en was zo geschrokken toen ik las wat er gebeurd was! knap paard dit ook trouwens!
Anoniem
Geplaatst: 14-05-11 17:42
Nouvel schreef:
thanx!
doe ik bij mijn eigen paard ook niet als ik het water in ga, maar eigenaar van dit paard staat er op dat paard altijd beenbescherming draagt, dus dat doe ik dan ook...
Ah vandaar
Ollie1
Geplaatst: 14-05-11 17:44
Ik zie jullie beide genieten... helemaal heerlijk zo'n ontspannen ritje na al die ellende . Zijn alle Lusitano's zo fotogeniek?
marjolein_el
Geplaatst: 14-05-11 17:44
Ooh wat krijg ik nu weer zin in een lekkere strandrit!
Welk strand is dit? Wij morgen hier namelijk niet op het strand overdag.
mooie foto's , dit paard staat je ook goed en ik krijg ook zin in zo'n strandrit inderdaad
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-11 17:47
Thanx!
marjolein, dit is in Noordwijk, tot een bepaald punt mag je hier het hele jaar door rijden...
ollie, dit er eentje met gewoon een brutale kop! die staat eigenlijk altijd goed op foto's!
VivaLaVida, dank je! een paar jaar terug reed ik haar naast mijn eigen paard, ik heb haar van zadelmak af zelf doorgereden en ook wat dressuurwedstrijden gereden. Maar toen kreeg ik een ongeluk met mijn eigen paard waarbij ik mijn enkel heel naar brak en heel lang niks heb gekund, en toen is er een ander op gaan rijden... Zo af en toe zit ik er nog wel eens op als haar huidige berijdster op vakantie is bijv, zoals nu!