Armani is een driejarige New Forest ruin van 1.46 meter. Zijn afstamming is Bloemkamp's Cojac x ster v. Justice HR. Hij heeft drie zeer fijne en correcte gangen, kan echt súper springen en beschikt over een fantastisch en nuchter karakter. Armani is aangekocht (ik doe dit samen met Ellis, waar ik Sam ook mee heb) om te beleren en eventueel door te rijden/klaar te maken voor de sport. Het uiteindelijke doel is om hem te verkopen. Hij is nu ook te koop, maar we hebben geen haast. We zijn nogal gek op hem en hij staat dus ook absoluut niet in de weg.

Eerst even een stukje longeren. We hebben hiervoor in de andere bak gewerkt. Dit was dus nieuwe omgeving voor hem, maar hij keek niet echt op of om.

Knuffeltje, braaaaave vent

Hierna ben ik er eerst even op gaan zitten terwijl Ellis hem vast had. Alles in rust gedaan, maar echt interessant vond hij het niet. Eerst lekker overal aangeraakt en was prima. Toen een stukje gestapt terwijl Ellis hem vast had. Vervolgens geprobeerd (

Daarom heb ik toen besloten dat hij wel los kon. Dat ging een stuk beter! Stuurtje is af en toe nog lastig en het been snapt hij ook nog niet zo goed, maar hij deed hartstikke goed zijn best, was braaf en nuchter. Meer dan genoeg lijkt me!
Beetje gestapt en gedraafd op beide kanten, tussendoor én tijdens het rijden goed beloond. Uiteindelijk ook helemaal alleen afgestapt, hij stond superbraaf en relaxt stil!
Dus helemaal trots op deze knappe man. Komt 'ie dan.
(Ik heb nog een beugelriem om zijn hals, mocht hij wegschieten, kan ik die vastpakken zodat ik hem niet in zijn mond trek.

Daar gaan we, los

En hups stukje draf!

Braaaaaaf