Eindelijk weer eens recente foto's van mijn haflingerbeest onder het zadel!
Informatie over Anouk:
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 6 (Volgende maand 7
)Schofthoogte: 1.50m
Niveau dressuur: B (Training L1/L2)
Niveau springen: B (Training B)
Let op: Dit was dus totaal niet serieus gericht, ik wilde even aanvoelen of ze nog wel fijn te rijden was, dit omdat ik haar al lange tijd niet heb gereden (lees sinds december!) omdat ik dus ben met school, privé omstandigheden. Kortom de tijd was er gewoon niet voor om te rijden.
Ik heb alleen even een rondje lekker uitgegaloppeerd en een rondje gedraaft, verders niks speciaals gedaan.
Ik had overigens ook geen handschoenen bij, terwijl ik altijd met handschoenen rij omdat ik anders heel snel blaren krijg (zoals nu dus..
).. Dus soms is misschien de teugel wat langer, maargoed never mind. Het was puur voor de fun vandaag. 
Het viel me nog reuze mee. Had verwacht dat ze erg lastig zou zijn. Ze was alleen enorm kijkerig omdat ze voordat ze naar het gras ging sjans had met de lama die bij de soort van "kinderboederij" staat..

Maargoed, kijk en huiver.
(Foto's staan niet op volgorde)

1. Laatste foto van bij het water.

[b]2. Op naar het veld!

3. Idem.

4. Lekker galopperen.

5. En even oppakken.

6. Meest baggere moment waar je maar een foto van kan maken. Maar wilde deze toch plaatsen voor het beenwerk. Dit beenwerk wil ik namelijk zo graag naar toe werken!

7. Lekker rond hobbelen.

8. Idem.

9. Naar Natasja rijden om te zeggen dat het genoeg was.
Commentaar en tips altijd welkom, wel netjes natuurlijk.
. Vind je ook netjes rijden, ik vind enkel dat je soms je hiel wat te veel optrekt. Maar jullie zijn een mooie combinatie.