[ITP] Mijn nieuwe trots A.F. Belarus In The Picture!
Hij heeft het super gedaan! Hij vond het allemaal heel gezellig en was zeer enthousiast
We hebben dan ook de 2de prijs gehaald met 189 punten (eerste had 191 punten). Er was wel een erg strenge jury. Maar ik ben apetrots! Zeer tevreden!Helaas kwam er nog een vervelend bijkomstigheidje bij. Na het rijden heeft Belarus het voor elkaar gekregen om met zijn voet in het hooinet vast te komen zitten. En door de paniek is hij met zijn andere voorbeen over de voorste stang heen gekomen en me zijn hoods tegen het raam gestoten (was er half uit). Gelukkig konden we hem snel bevrijden en zijn we snel naar huis gegaan voor de prijsuitreiking. Mijn moeder heeft mijn prijs in ontvangst genomen
Hij heeft gelukkig alleen 2 plekjes op zijn hoofd.Wel heel erg geschrokken natuurlijk!
Informatie:
A.F. Belarus is een arabische ruin van 5 jaar die ik een paar weken in mijn bezit had. Hij was al wat doogereden maar had een tijd stil gestaan.Voor de ervaring en om te kijken hoe hij het zou doen hebben we mee gedaan.
We zijn vooral bezig met het langer rijden, omdat hij snel achter de teugel kruipt.
Het niveau is natuurlijk B. We gaan nu een startkaart aanvragen.
Commentaar graag, maar houd het vriendelijk

Nou, hier de foto's

Voor de wedstrijd

En natuurlijk belonen!
Enee, het kan niet altijd goed gaan
:Charmant

Dat was het weer, op naar de officiele wedstrijden

Een berichtje zou leuk zijn

) Let inderdaad goed op je binnenhand. 
ook leuke frontriem
.