Denver, Hij is er jammer genoeg niet meer. Denver had op de wei een stamp gekregen van een ander paard en hij leed heel veel pijn dus hebben ze hem een spuitje moeten geven

Hier nog een paard die er niet meer is Quino. Hij had hoef kanker gekregen en leed er ook pijn aan.

En hier een hele liefe haflinger Timke

Timke samen met ????

Timke samen met zijn moeder Femke in de binnebak

En hier een foto van een paard dat er ook al lang is Mira.
Mira moet meestal achter aan rijden want ze kan soms nogal vies stampen op ander paarden. Ze kan ook goed springen.
En dit is Velvy, kan ook goed springen en was vroeger heel stout nu is hij in de bak meestal super braaf. Maar in het bos heeft hij meestal nog zijn keuren

Daphne op Velvy
Hier een nieuwe pony die naar het schijnt niet lang zal blijven, omdat ze hem hebben gehuurd voor de kampen. Ze heet Bosten maar velen noemen haar Star

Dit is Sam, kan soms wel koppig zijn maar is voor de rest wel best fijn.

Op deze pony heb ik gereden met de jeugduitstap. Hij is echt een schatje
dit is Flika

Dit is Florke, een super braaf paardje.

Dit is oude pluto hij is er niet meer. Hij was al oud geworden en loopt nu van zijn oude dag tegenieten in de wei
Nu hebben we ook een nieuwe Pluto. Het is echt een schat van een paard.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XQDYAsscYVT8aRSbD*9HHeU2zOI0q3pjR4YH3ziqposbpQT83TBZm79hnWDZeZHrv*jT8ls1!mu9U8aO!GHJyke7uUlp1kNTX8e6zV3KCMsbZEilu0*dZANG7qZxWz7DGHnx!df0Gvg/ik%20en%20mijn%20sjattie(pluto).jpg?dc=4675435325380564856[/img]
Pluto met ????
En als laaste mijn lieveke Boke

Echt een schatje die wel van snelheid houd en graag springt

Boke en Brenda

Boke en Jane

en wat vinden jullie er van?
Dit is nog maar een klein deel van alle manege paarden.
Ik zal ook eens foto's trekken van de andere!!!