Zij had haar gekocht als beleerd maar dit bleek ze niet te zijn.
Of tenminste of ze het wel of niet kende,ze had in ieder geval een beste knoei opgelopen waar door het alleen maar bokken
en steigeren was.....
Zelf zag ze dit niet zitten en wilde de tijd,energie en geld niet in stoppen om het weer goed te krijgen.
Mijn vriend en ik zagen hier wel een leuk projectje in en gingen de uitdaging aan!!
Maar omdat ze toch wel erg heftig bleef met het zadel hebben we besloten om haar toch voor de basis uit handen te geven en
hebben we haar weg gebracht!
In eerste instantie voor een maand,maar dit werden er twee

Ze is erg gespannen en onzeker,staat zo pardoes stil of draait zich om.
Als ze schrikt geeft ze een heftige reactie als in rodeoën,op zo'n moment is het moeilijk
om haar back to earth krijgen,maar hopelijk wordt dat later wel beter als ze wat meer vertrouwen krijg en
zekerder wordt!
Zondag zijn de twee maanden om en gaan we haar halen!
Maar voordat ze naar huis komt vond ik het wel verstandig om er ook eerst zelf er een paar keer op gezeten
te hebben,vandaag was de dag dat ik er voor het eerst zelf op mocht

De meneer die haar beleerd heeft haar eerst even voor gereden,wat ook maar goed was

Ze stapte zelf per ongeluk tegen de deur aan waar ze dus van schrok *boem* daar ging ze!
bok bok bok bok bok......
Tot ik HO zei en nog eens,toen stons ze stil en zat om zoch heen te kijken,wat gebeurde er???

Daarna toch maar zelf er op gekropen en eigenlijk ging dat best wel oke

we moeten natuurlijk nog erg aan elkaar wennen,en het gaat nog niet van een lije dakje maar we gaan er voor!!
Woensdag gaan we weer

Nou ja gekletst

Links om heeft ze veel meer spanning.

En een galopje

Met mij

[img]http://i741.photobucket.com/albums/xx52/Sjietaah2/Friska14Maart10.jpg[/img