NEDERLANDS KAMPIOEN KLASSE M1

Ik ben ontzettend trots op Vince! Zo trots dat het bijna niet in woorden te omschrijven is. Gisteren was echt een droom en momenteel besef ik nog steeds niet dat ik Nederlands Kampioen ben geworden. Het lijkt net dat ik gewoon op concours ben geweest en een proefje heb gereden.
Al die weken trainingen en input is nu beloond en dat op zo'n korte tijd. We hebben zoveel successen geboekt sinds Juni maar dit is echt de kers op de taart. Wauw!

De proef verliep echt heel fijn. Het is altijd maar afwachten hoe hij reageert aangezien hij altijd zich terughoud in de ring maar hij bleef voor me lopen en samen hebben we een foutloze proef neer kunnen zetten met veel power. Toen ik de ring uitging was ik ook super tevreden, wat het resultaat ook was. Eenmaal buiten hoorde we dat we voorlopig 1 stonden met bijna 70% (208 en 209). Als je zo'n score rijd op een NK dan mag je jezelf al een schouderklopje geven vind ik persoonlijk. De vraag was alleen: ' Was het genoeg? '
Dat was het begin van de hele middag in spanning wachten. Ik kreeg niks naar binnen en keek iedere minuut op de klok hoelang het nog duurde. Tot het einde was het nagelbijtend spannend maar met 69,50% mochten wij ons Nederlands Kampioen Klasse M1 noemen. Tranen van blijdschap stond ik daar rondom mijn supporters en familie te juichen. Vince heb ik volgens mij doodgeknuffeld. En dan de huldiging! Vince vond het prachtig al die aandacht. Oortjes erop en zijn open blik maken de foto's echt geweldig mooi. De ereronde was echt super, hij wilde gaan en had er ontzettend veel plezier in.
Er zijn zoveel dingen om op te schrijven maar het is teveel om allemaal in keer neer te zetten. Geniet van de foto's mee! Natuurlijk zijn we ook geïnterviewd. Graag hoor ik van mensen die de Paardenkrant en/of de Hoefslag willen bewaren voor mij en op willen sturen aangezien ik deze niet heb. Voor de interview van Paardensport.tv verwijs ik jullie door naar de site: http://www.paardensport.tv
Natuurlijk heb ik zelf ook een filmpje geupload, die kunnen jullie hieronder zien:
Geniet!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.