Zo gezegd, zo gedaan.
Anderhalve week geleden vond ik een advertentie voor een driejarige New Forest pony.
Het was niet de meest aantrekkelijke foto, maar ik zag er toch wel wat in. Snel overlegd met Ellis en die deelde mijn mening. Contact opgenomen met de mensen die hem aanboden en afgelopen vrijdag met mijn mams (zonder Ellis

Dik in de vacht, drie jaar lang dag en nacht op de wei gelopen, weinig mee gedaan, afijn, dan krijg je dit beeld:

Niet het meest charmante dus.

Maar toch sprak deze jonge ruin mij aan. Nadat ik hem bekeken had, zowel op stand, in de bak als op 't harde, besloten dat ik hem leuk genoeg vond als projectje. Nog even kortgesloten met Ellis, die geheel op mijn mening vertrouwde

Hij staat nu dus bijna een week op stal. En onze Arie, ook wel Harie, zoals we hem eerst noemden, verdient zijn officiele naam (Moerputten) Armani nu dubbel en dwars!
Armani lijkt over een fijn karakter te beschikken. Hij is heel vriendelijk en nieuwsgierig, soms nog een tikje onbezonnen, maar wel leergierig. Daarnaast kan hij ook nog eens erg leuk lopen.
De planning is om hem te gaan beleren en dan te zien hoe hij het doet.

Dus: ik presenteer de transformatie van (H)Arie naar Armani!

Van de week op stal nadat hij geschoren was.
En vandaag voor het eerst even een bitje in en toen even los in de bak.

Even kijken of we tussen het rennen door hem ook nog gewoon konden pakken. Was gelukkig geen probleem.

Tot zover zijn boktdebuut...