Zus was geheel in stijl gekleed: roze.... en paardlief, Jippe Friese ruin van 7, OOK in het roze
En aan de longe, geheel NIET in stijl (roze staat mij niet zo
) ikzelf.De combi op de kiek gezet door Stefan (beetje scheef
)
Goed en dan ga je instappen en krijg je de camera in je handen geduwd want Stefan moest de mest nog wegbrengen... en dan blijft je cameraman weg
Dus dan zelf maar een poging gedaan met dt kleine ding om een filmpje te schieten. En WAT vindt Jippe nou errug interessant??? ALLES wat je in je handen hebt. EN kijkend op zijn piepklein schermpje is het moelijk je paard de goede richting op te sturen. Vandaar dus mijn commentaar op Jippe dat ie op de hoefslag meot blijven 9wat ie nog best braaf opvolgt de helft van de keren.)Goed instap-filmpje 1:
KIrsten instappen op Jippe 1
Errug kort maar geeft alvast een beeld hihi. K neigt naar voren te vallen. Komt later goed.
Instapfilmpje 2:
Kirsten instappen deel 2
Ze zit al wat beter
Eindelijk is cameraman boven water gekomen
en nu gaat hij dus filmen. Met heeeerlijk commentaar eronder
We zijn inmiddels aan de draf toe. Ik ben eraan bezig dat Kirsten dit met zo klein mogelijke hulpen aangeeft en in elk geval zonder stemcommando (daar luistert Jippe ook naar, maar mag ze dus alleen gebruiken na enkele keren hulpen proberen te geven. Of ik doe het ter ondersteuning). Kirsten in draf....
En dan eindelijk mag ze galopperen. Ook hier weer zo klein mogelijke hulpen. En weer heerlijk commentaar van de cameraman
Hij vertelt van alles
Je ziet Jippe ook 2 keer naar mij toe komen. Eerste keer liet ik de zweep vallen geloof ik en dacht hij: he, zijn we klaar?. Tweede keer wilde Jippe de verkeerde kant op en maakt een flinke sprong naar rechts. Kirsten hoor je niet, maar zat te schateren van de lach. Jippe weet dat ie fout zat en komt omzichtig naar me toe (terwijl ik eigenlijk nooit boos op hem wordt) en gaat dan bij mij staan. Enkele keren zie je Jippe in draf ook mooi stofzuigen, heeeerlijk als ie zo ontspannen kan lopen met Kirsten op zijn rug
Kirsten in galop onder andere...
Kirsten en Stefan vinden het leuk als jullie een berichtje achterlaten
dat commentaaaaaar!!!
Geweldig!