Ik was eigenlijk van plan om de komende tijd wat minder topics te maken, maar Kim heeft ons weer zo doen verbazen vandaag.
Ze heeft een nieuw record gezet; 1 meter!
Daarom wil ik deze beelden met jullie delen.

Eigenlijk waren we van plan om ons bitloze hoofdstel uit te proberen in het bos, maar Kim liep zo door de paddock te stuiteren en liep naast ons te gillen en te springen dat ons dat geen goed idee leek.
Even wat informatie vooraf.
Kim is een 6-jarig Nederlands [ras] merrie met 2 grote passies; eten en springen.
Omdat er bij de landing een stuk meer gewicht op haar voorhand komt dan bij sportpaarden, mag ze dit helaas niet te vaak doen.
Normaal springt ze ook niet zo hoog, maar ze had er zoveel zin in, dat we wilden kijken hoe hoog ze kon.
Toch zijn we eerder gestopt, omdat Kim moe werd en we nu al zo ontzettend trots op haar zijn.
Zelf hoeven we alleen maar in het midden te staan en heel af en toe de zweep even te "zwiepen".
Met mijn lichaam probeer ik haar ook een beetje te sturen, anders neemt ze een te korte aanloop.

Energie bommetje!

Toch blij dat we uiteindelijk niet naar het bos zijn gegaan.

Kimmes is nogal van de vroege afzet..

Balkjes ervoor hebben we in het verleden geprobeerd, maar dit vindt Kim moeilijk, vandaar haar vrijheid om goed uit te komen.

Ook hebben we voor het eerst (volgens mij) met een oxertje geoefend.

Kim's unieke manier van hoogte inschatten.

Het zou me niks verbazen als Albert Zoer morgen voor mijn deur staat.

Pff, word je wel moe van hoor..

En het filmpje!!
Hij moet nog verwerkt worden, dus let niet op de titel.

Ik hoop dat jullie net zo trots zijn als ik!!
In ieder geval bedankt voor het kijken.