Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:wat een gaaf filmpje!
en prachtige outfit,zowel jij als Querido...
als je nog eens gaat of traint...en je kan een toeschouwer gebruiken....![]()
(woon vlakbij...)
, en zijn mooie gangen

Jesser schreef:Anoniem schreef:wat een gaaf filmpje!
en prachtige outfit,zowel jij als Querido...
als je nog eens gaat of traint...en je kan een toeschouwer gebruiken....![]()
(woon vlakbij...)
Je bent van harte welkom om eens te komen kijken hoor! Helaas is de wei nu weer bevroren en de bak ook, maar zodra ik weer kan trainen op het parcours, geen probleem.
Kan het vast ook wel mee. Kootwijk is niet zo heel ver meer van jou vandaan toch?
Mss wil een kennis van mij ook wel meedoen. Die is ook bezig met endurance. Vooral in deze tak lijkt me dit ontzettend interessant. Ik ga eens een balletje opgooien. Jij geeft ook kinderen les toch? Bij ons op de club krijgen de kinderen nog wel eens les in natural horsemanship. Ik zie Sabrina nog stuiteren, omdat haar pony de enige was die zijn voeten alle vier optilde voor haar. De rest liet het afweten.
Was wel ook heel leerzaam. Jonge kinderen leren kijken naar hun pony. Sabrina heeft veel geleerd die dag. Ik denk dat de instructeur van Sabrina hier ook wel oren naar heeft.
.
.
.Jesser schreef:Wat echter het meest belangrijk is, is dat je ook traint op gehoorzaamheid, stiptheid en concentratie van je paard. Je zult merken dat hoe verder je gaat komen, hoe meer je paard gaat concentreren op wat jij van hem verlangt.. Je bent dan niet meer continue bezig om de perfecte volte te rijden in de bak, maar bezig met afwisseling terwijl je tegelijkertijd weer bezig bent met het soepel maken van je paard. Echt zoveel vliegen in een klap..En het allerleukste is, dat de paarden het vaak ook echt leuk vinden..