De eigenaar heeft meerdere pony's (ook ezels/koeien/kippen).
Het paard gedroeg zich wel wat vreemd,een beetje ongeduldig (is hij normaal nooit) en af en toe happerig,ik heb er niks op uit gedaan,het beestje is nl. nog wat jong (hij is 4). Toen we weg liepen (we gingen een stukje door de wei lopen) hoorde ik ineens een felle hinnik. Hmm,misschien een van de pony's uit de wei,al klonk het wel te dicht bij. Maar goed,we zijn gewoon gaan lopen. Toen we terug waren weer zo'n felle hinnik,nouja,misschien weer een pony uit de wei. Goed,ik heb zijn halster afgedaan en hem beloond. Hoor ik wéér zo'n felle hinnik. Het klonk nu echt té dichtbij,het kon gewoon niet een pony uit de wei zijn. Dus ik ging kijken (ik dacht dat er een pony ontsnapt was) toen ik naast de trailer stond en riep hoorde ik de hinnik uit de trailer komen. Ik kon niet geloven dat daar een pony in stond (de trailer stond afgekoppeld en was nogal een krot wat nooit gebruikt wordt),er zaten normaal wel konijntjes in,maar een pony?! Dus ik op een hek geklommen en over de laadklep de trailer in gekeken. Ik kon het niet geloven,er stond gewoon een shetlander in! Dus ik heb hem het halster van het paard omgedaan (Touwhalster,kan ik van maat xfull naar een shetmaat knopen) en hem even uit de trailer gehaald. Ik heb een stukje met hem gewandeld door de wei en hem gras laten eten,wat was hij blij! Uiteindelijk werd het donker en heb ik hem maar terug gezet in de trailer met een grote berg hooi en schoon water (Water had hij wel,hooi was op) met pijn in mijn hart. Ik heb er nog heel lang over liggen denken. Ik ga morgen met de eigenaar praten waarom die pony in 's hemelsnaam in een trailer staat.
Ik moest mijn verhaal even kwijt.
Heeft er iemand nog tips voor morgen?
Bedankt voor het lezen

edit:
De pony mankeert niets,hij was slechts wat mager,de eigenaar heeft me laatst verteld dat hij onbeperkt hooi zou krijgen.
De trailer was max. 2 bij 3.
De pony is een jong mini shet hengstje (ik schat hem 1 jaar en 80 cm)