Ik ben nieky1993
Ik typ dit even in naam van Cindy ( Kiara04 dus), zij is even bezig.
Deze morgen stond ik uit te mesten en ineens begint Big Mac raar te doen. Ik zag dat hij de hele tijd naar rechts viel. Ik heb hem toen tegengehouden en direct Cindy gebeld, deze heeft Wouter gebeld en het zag er echt niet goed uit....
Wouter zei dat het waarschijnlijk een hersenbloeding was of iets in die aard en dat de kans groot was dat we hem moesten laten inslapen. Natuurlijk waren ( beter gezegd zijn ) in tranen. Waarom kunnne we nou niet eens gewoon geluk hebben wat betreft de paarden?
Na ongeveer een half uurtje kwam Wouter eraan en die heeft hem onderzocht en hij had een zenuwinfarct gehad. Dit kan veroorzaakt worden door verschillende dingen, een abces, tia, herceninfarct/bloeding. Wat het precies heeft veroorzaakt weten we niet, is ook eigenlijk bijna onmogelijk om daar achter te komen. Hij heeft een paar spuiten gehad om zijn zenuwen te doen herstellen en de komende uren moet hij vooruit gaan. Is dit niet dan wordt hij ingeslapen. Gelukkig toonde hij net al iets beter. We zitten allemaal in ontzettende stress en de jankbuien komen en gaan.
Maar we hopen en bidden dat hij voorruit gaat.
Groetjes van Hanne en Cindy