Mijn broer na 10 jaar weer te paard op Zida! v hold up

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Mijn broer na 10 jaar weer te paard op Zida! v hold up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 20:57

En wat deed hij het goed :D :D :D

10 jaar geleden heeft hij zijn paard verkocht en daarna eigenlijk niet meer gereden. 1 keer nog op mijn vorige paard een jaar of 6 geleden maar dat was 3 rondjes en niet echt rijden te noemen!
Vroeger heeft ie ook altijd wedstrijden enzo gereden en hij kon toch wel een behoorlijk rondje sturen!

Al een tijdje zei die ik moet er ook maar weer is op! Maar mijn merrie is niet altijd even makkelijk te rijden dus het kwam er maar niet van want ik wilde niet dat hij er mee zou verongelukken natuurlijk :P
Tijdje terug heeft ie vast weer chaps gekocht (bruine natuurlijk anders mocht ie er niet op 8-) )
En omdat ze de laatste tijd aardig braaf was gingen we het afgelopen zondag maar eens proberen :D
Zaterdag avond was ze ontzettend heet met rijden dus ik ging er eerst zelf maar een rondje op om te voelen hoe der bui die dag was. Ze was zo lekker rustig en relaxt dat ik er gelijk weer afgesprongen ben en broer er op gezet heb :D :D :D

Eerst moesten ze elkaar een beetje aan voelen! Vooral zida moet altijd erg wennen aan vreemde ruiters! Broer deed het erg goed gelijk al! Hij was het zeker nog niet verleerd!
Hij kreeg gelijk de smaak weer te pakken! Natuurlijk zit hij na 10 jaar niet gereden te hebben niet perfect maar ik ben wel trots op hem dat hij het zo goed deed! En zn houding gaan we mee aan de gang als hij weer een beetje gevoel terug heeft!
Hij gaat voorlopig zo'n beetje 1 keer per week rijden. En zodra hij zich zelf weer een beetje kan redden heb ik mooi een bijrijder :Y)

Men nemen een broer (lekker ding he dames :P hij is vrijgezel :)) )
Afbeelding

En met neme een paard :D
We beginnen eerst maar even rustig aan in stap 8-)
Afbeelding
Afbeelding

en jaja de draf zit er ook nog op :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en heb ook nog een hilarisch filmpje _O-
let niet op mijn stem, ik heb keelontsteking dus klink aardig verrot 8-)

En natuurlijk mijn aller liefste nichtje die ook altijd graag zida uitstapt <3
Afbeelding

laten jullie wel een leuk berichtje voor hem achter! Dan zou hij ook een account maken :D

SuzanH

Re: Mijn broer na 10 jaar weer te paard op Zida! v hold up

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:59

Ziet dr gezellig uit :D

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:02

leuk :D veel succes om 'm er nog een keer op te krijgen (mijn broertje rijd al gelukkig) :+
leuk paardje ook... en wat een lief nichtje :o

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:04

Wat leuk zeg..ziet er goed uit hoor. En wat een knapperd(en nee ik bedoel niet het paard ;) hahaha)

Wens hem maar heel veel plezier en sucses en natuurlijk een account aanmaken he is hartstikke leuk!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:34

ziet er goed uit, wat een knappert zeg die broer van jou!
rijden is ook netjes.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:36

oh leuk filmpje. hahah.
ziet er goed uit als hij zo lang niet heeft gereden! *D
doet ie goed. (en hij is nog knap ook... broer en paard. :9
hmm. laat hem maar een account aanmaken. :o

LouiseB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:41

Ziet er cker goed uit (Zida en je broer :D). Ze zijn netjes 'in setje' maar had ook niet anders verwacht van je :P

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:46

Ziet er goed uit :9 (beide!)

Helemaal niet verkeerd na zo lang niet gereden te hebben. :) Leuk!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:51

hahaha Nathalie denkt ik zet heel bokt even op stelten met knappe broer ;)
Hij rijdt netjes voor dat ie zo lang niet heeft gereden, leuk dat ie even op Zida gereden heeft!
Zida ziet er mooi uit meid. +:)+

Dat tuig van je! :9

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:53

Ik voel een topic aankomen van een pagina op 10 :')

Maar gaaf hoor zo'n paardrijdende broer :D

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:54

Wat is Zida braaf Nathalie! En je broer doet het ook goed zo verkeerd vind ik hem nog niet zitten, zeker als je bedenkt dat hij al 10 jaar niet gereden heeft. Nog wat balans problemen, maar dat komt vanzelf goed met nog een paar keer rijden!
Wel fijn dat hij Zida nu kan gaan bijrijden. Goed voor Zida en voor jou ook fijn!

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:56

hmmmmm ik vind het lichtrijden er gek uitzien maar ik kan niet plaatsen wat er dan fout gaat.......zal wel aan mij liggen. Paardje loopt wel lekker ondspannen!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:57

nou meiden stuur maar een pb met je foto en telefoon nr dan kan haar broer jullie terug bellen hahaha

Leuk hoor dattie na lange tijd er weer is op is geklommen

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:59

Leuk joh zo'n knappe broer die ook nog eens kan paardrijden. Hij mag mijn Fries wel eens komen uitproberen hoor:-p
Mijn broer reed vroeger ook op ons vorige paard, maar toen die overleed heeft ie het volledig opgegeven, maar ja die 2 waren ook wel echt een heel goeie combi, maar wel jammer want mijn broer kon leuk rijden.
Die van jou ook zo te zien. Hij mag alleen wel zijn handen iets hoger houden, maar verder echt netjes, zeker na zo'n lange tijd.

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:01

Pfoe zeker lekkerding :)) ziet er goed uit, en ja daar bedoel ik ook het rijden mee haha :o

efaa

leukk !!! ziet er goed uit ! leuk dat jullie ook samen kunnen rijden :D
en dat lieve meisje wat een schatje haha !

Chocopasta

Hahaha ik voel een heel lang topic aankomen... :D :D
Leuk paard, lief nichtje, leuke broer. :+

Hill_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:04

Die ogen .. :O
En hij kan nog paardrijden ook!

Leuk paard, maar de broer is neeeeeet wat leuker ;)

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:02

Ziet er goed uit hoor! (Allebei... :D)
Niet slecht, na 10 jaar niet gereden te hebben!

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:06

Rijden ziet er goed uit zeg! :oo
Draven gaat ook netjes! :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 23:10

whaha ik had dit al wel een beetje verwacht. _O- Had ik ook al tegen hem gezegd hij geloofde me niet dus toen zei ik als het wel zo is moet je een account aan maken! :))

Ans ze ziet er idd beter uit als vorig jaar maar ze is momenteel wel weer wat ingevallen door dat ze 4 weken geleden van stal is verhuisd. Heeft ze toch weer wat stress om gehad vooral altijd goed te zien bij der kont en der flanken dat was echt in 2 weken volledig pleite! Maar ze staat weer flink in het voer dus verwacht dat ze snel weer mooi rond is!

Mijn nichtje is net in okt 4 jaar geworden en stapt al op zida sinds ze 2,5 is. Alle paarden die ze ziet lopen heten dan ook zida. En als ze 5 word krijgt ze der eigen paardrij outfitje! (bruin uiterraard want alles moet het zelfde als tante naatie <3

upperlady hij komt nog wat ver uit het zadel met lichtrijden, zn beugels moeten eigenlijk een gat langer maar ivm zijn balans hebben we ze niet gelijk heel lang gedaan dan heeft hij net wat meer steun.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:12

Jammer van de terugval Nathalie! Maar het is je eerder gelukt dus komt weer helemaal goed :D
Het ene paard heeft meer last van een verhuizing als het andere :(:) bevalt nieuwe stekkie goed?

Leuk van je kleine nichie! Doet me aan mijn dochtertje denken *D

whaha nou bereid je broer maar héél goed voor als ie een account aan gaat maken _O-

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 23:20

Ja bevalt heel goed! de stal met buitenluik doet haar ook goed! En ze klikt goed met de paarden in de wei.
Ze begint al weer wat bij te trekken dus met 2 maandjes zal ze wel weer mooi rond zijn en lekker weer in de spieren zitten! we kunnen nu lekker doortrainen heb nu een grote binnenbak :D

ja mijn nichtje, echt te schattig! Binnenkort als we een 3e man er bij hebben maken we even foto's. Mijn broer houd haar altijd vast als ze er op zit, zida is 1,76 dus als ze zou vallen maakt ze een flinke smak!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:25

Stoer :D :D

Lekker peerd is het toch :) Blij dat boy er vriendjes mee is :)

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:26

Ik heb eigenlijk alleen op de eerste foto gelet :D... ;( zelfs ik met mijn 40 jaar zeg: Wow, knappe broer! Oja, het ging dus over hoe hij reed..... ook niet slecht.. heb je nog meer pics van je broer, zonder paard mag ook :+ 8)7 O:) _O-