10 jaar geleden heeft hij zijn paard verkocht en daarna eigenlijk niet meer gereden. 1 keer nog op mijn vorige paard een jaar of 6 geleden maar dat was 3 rondjes en niet echt rijden te noemen!
Vroeger heeft ie ook altijd wedstrijden enzo gereden en hij kon toch wel een behoorlijk rondje sturen!
Al een tijdje zei die ik moet er ook maar weer is op! Maar mijn merrie is niet altijd even makkelijk te rijden dus het kwam er maar niet van want ik wilde niet dat hij er mee zou verongelukken natuurlijk

Tijdje terug heeft ie vast weer chaps gekocht (bruine natuurlijk anders mocht ie er niet op

En omdat ze de laatste tijd aardig braaf was gingen we het afgelopen zondag maar eens proberen

Zaterdag avond was ze ontzettend heet met rijden dus ik ging er eerst zelf maar een rondje op om te voelen hoe der bui die dag was. Ze was zo lekker rustig en relaxt dat ik er gelijk weer afgesprongen ben en broer er op gezet heb

Eerst moesten ze elkaar een beetje aan voelen! Vooral zida moet altijd erg wennen aan vreemde ruiters! Broer deed het erg goed gelijk al! Hij was het zeker nog niet verleerd!
Hij kreeg gelijk de smaak weer te pakken! Natuurlijk zit hij na 10 jaar niet gereden te hebben niet perfect maar ik ben wel trots op hem dat hij het zo goed deed! En zn houding gaan we mee aan de gang als hij weer een beetje gevoel terug heeft!
Hij gaat voorlopig zo'n beetje 1 keer per week rijden. En zodra hij zich zelf weer een beetje kan redden heb ik mooi een bijrijder

Men nemen een broer (lekker ding he dames

En met neme een paard

We beginnen eerst maar even rustig aan in stap

en jaja de draf zit er ook nog op

en heb ook nog een hilarisch filmpje

let niet op mijn stem, ik heb keelontsteking dus klink aardig verrot

En natuurlijk mijn aller liefste nichtje die ook altijd graag zida uitstapt

laten jullie wel een leuk berichtje voor hem achter! Dan zou hij ook een account maken