Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).. 
)
Teegie schreef:Hallo,
Ten eerste complimenten...erg mooi gedaan. Fijne opname om naar te kijken, rustig beeld en passende (achtergrond) muziek. Wel zou ik, als ik interesse zou hebben in dit paard (als voorbeeld) graag wat meer zien van het niveau. Nu zie ik hem hoofdzakelijk op de hoefslag hetzelfde rondje maken. Dus..tip bij een filmpje voor de verkoop......laat zien wat ie kan.....
Succes verder en ik ga je zeker een tijdje volgen

deflin schreef:Ik vindt het echt een leuk initiatief. Alleen vindt ik het persoonlijk ook veel te lang duren. Als ik op zoek zou zijn wil ik niet eerst 20 paarden bij langs waarvan elk filmpje dik 6 minuten duurt. Ben je zo een hele dag verder.
Gewoon kort maar krachtig alle gangen ( ook zonder ruiter)
Verder vindt ik het van goede kwaliteit en is het beeld fijn om naar te kijken.
Suc6 verder
_Pansy_ schreef:Teegie schreef:Hallo,
Ten eerste complimenten...erg mooi gedaan. Fijne opname om naar te kijken, rustig beeld en passende (achtergrond) muziek. Wel zou ik, als ik interesse zou hebben in dit paard (als voorbeeld) graag wat meer zien van het niveau. Nu zie ik hem hoofdzakelijk op de hoefslag hetzelfde rondje maken. Dus..tip bij een filmpje voor de verkoop......laat zien wat ie kan.....
Succes verder en ik ga je zeker een tijdje volgen
Ga ik in mee, mooi filmpje
Wat ik graag zie zijn de overgangen en de bochten/hoeken. En inderdaad los alle gangen goed en, zoals in de quote, tijdens het rijden laten zien wat hij/zij kan.
Verder standfoto's het liefste zonder bescherming, en nog mooier is het van beide kanten. (en ingevlochten is nog beter, zie je de halslijn beter)
mebianca schreef:Ik zou dan graag ingevlochten bij het rijden zien en de manen los bij de standfoto's. Veel mensen zijn gek van langen manen bij een fries (including me) en als je ze alleen ingevlochten laat zien dan weet je de lengte niet