nou zoals sommige al weten ben ik verhuisd (i.v.m scheiding ouders) en ben ik van plan mijn paardje hiernaartoe te brengen.
Alles geregeld blablabla hij moest alleen nog naar de hoefsmid en dan kon hij hiernaartoe komen..
Niet dus...
Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van de stalbaas:
Er staat nog een rekening open van 600euro die betaald moet worden en voordat die betaald is mag je paard hier niet weg.

Nou blijkt dus dat mijn vader de rekeningen van de stal niet heeft betaald..
Mijn moeder wil dat niet betalen, die wil alleen de rekeningen betalen van als mijn paard hier staat.
Mijn vader krijg ik niet te pakken, ik denk dat hij zich gisteren weer heeft bezopen en nu dus weer een kater heeft

Ik probeer hem straks en morgen weer te bellen...
Ik heb me al bij 2 folder- en krantenbezorgers aangemeld en ik krijg een telefoontje als er iets in de buurt vrij is.
Ik krijg ook een telefoon nr. van een tomatenkas hier in de buurt en als ik word "aangenomen" verdien ik 100 euro p/m dus dat is al een beginnetje...
Bedankt voor het lezen ik wou even mijn hart luchten,
Misschien lijkt het niet zo erg maar ik heb er zo hard voor moeten vechten om ervoor te zorgen dat hij hier mag komen te staan en nu dit

En a.u.b niet met die reacties komen van verkopen want daar ga ik echt niks mee doen...
Ik hou gewoon zielsveel van dat beest en verkopen ga ik niet doen.
Jasmine