Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elin_ schreef:ik zou ht niet doen ...er kan vanalles gebeuren
Een ander erop sta ik zelf al helemaal niet toe.
Al die kinderen die aaien en doen (mischien ook voeren , pepernoten door kinderen die het nog niet zo goed weten)
Een ander vind het mischien een eer als zijn/haar paard mag lopen maar ik zou het nooit doen..
shera schreef:Elin_ schreef:
Ik zou acuut stress krijgen en dromen over afgeworpen sinterklazen, maar het is wel een hele eer natuurlijk!
yvonnedv schreef:Ja zoiets heb ik ook wel. Stel die Sint word angstig en die gaat zitten klemmen? Buiten de narigheid die je er van hebt hoe zit dat met de aansprakelijkheid?
Vorig jaar september hebben de meiden al als zwarte pieten meegereden in de versierde wagenoptocht in het dorp.
http://www.fvwillemsoord.nl/images/stor ... 9/0013.jpg
Al die aandacht vond ie alleen maar leuk. Maar goed toen zat natuurlijk wel zijn eigen ruitertje er op.
Degene die belde zei wel dat onze dochter dan als paardenpiet mee moet, maar ik denk dat ik dan zelf ook de klos ben. Dat durf ik toch niet aan haar over te laten
anjaenrene schreef:Zou toch hartstikke leuk zijn! En ik zou idd zelf wel in de buurt blijven maar het is een eer voor het paard! Staat ie dus bekend als het liefste paard van het dorp
MarloesRixt schreef:Ik zou het niet erg vinden, als het paard echt bomproof is, maar zou wel zelf als zwarte piet er naast willen lopen om alles in de gaten te kunnen houden.![]()
Zoals Ambre ook al zegt, er is toch geen grotere eer voor een paard?![]()