Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnetje81 schreef:Knap?? Is het stoer en knap dat je niet huilt, dat je geen verdriet hebt? Hm vind ik niet..
Sneu, maar kan gebeuren erg vervelend en daar mag je wel even een traan voor laten lijkt me.
Ze schijnt zelf niet zo sympathiek te zijn, misschien daarom haar hoofd recht proberen te houden?
manie schreef:Zonnetje81 schreef:Knap?? Is het stoer en knap dat je niet huilt, dat je geen verdriet hebt? Hm vind ik niet..
Sneu, maar kan gebeuren erg vervelend en daar mag je wel even een traan voor laten lijkt me.
Ze schijnt zelf niet zo sympathiek te zijn, misschien daarom haar hoofd recht proberen te houden?
Pardon niet zo sympathiek??? Schijnt???
Het is juist een hele sympathieke meid.
Hou dit soort onzin voor je wanneer je iemand NIET persoonlijk kent
Zonnetje81 schreef:Ze schijnt zelf niet zo sympathiek te zijn, misschien daarom haar hoofd recht proberen te houden?
stef schreef:jahaaa... hoe lang moet dit uitgemolken worden?
Jammer, helaas, niks aan te doen, klaar....
Jockey_my schreef:MaRcIaNo schreef:Vind het erg sneu voor haar, en dat ze een traantje weg moet pikken vind ik niet meer dan logisch
Ben ik het helemaal mee eens, je werkt zo lang voor zoon moment en dan is het toch een enorme teleurstelling.
En wees eerlijk, wie zou er niet een traantje laten in de zelfde situatie?
Janine1990 schreef:Als er geen aandacht aan zou worden besteed, zou er ook gezeur zijn dat Adelinde niet bestaat voor de media.
Kijk eens naar Sven Kramer, hoe lang is dat uitgemolken? Sven leeft ook nog... Het zijn topsporters met bijbehorende mentaliteit. Die zetten zichzelf er overheen.
En liever zo'n mooi en gevoelig stuk, dan een kleine kille regel.
Zonnetje81 schreef:Knap?? Is het stoer en knap dat je niet huilt, dat je geen verdriet hebt? Hm vind ik niet..