Is er iemand ooit bij Equirience geweest? (http://www.paardenkoets.nl/) Is het leuk, wat kan je er allemaal zien/doen? En wie gaat er dit jaar naartoe? Hoor het graag.
Ik ben er 3 dagen met 2 paarden. Ik ben vorig jaar ook geweest. Het is een leuke beurs maar wel een stuk minder leerzaam als horse event. Toch kun je er leuk shoppen. Leuke shows bekijken en informatie inwinnen bij stands
Paard en Koets leek een beetje uit te sterven. Ieder jaar waren er minder stands. Sinds vorig jaar is het Equirience, toen was het weer wat groter. Ik ga eigenlijk wel ieder jaar. Er zijn meestal wel leuke shows en stands. Twee jaar terug was er een fantastische clinic van Honza Blaha.
Ik ik ben vorig jaar ook geweest, dankzij de barrelrace ben ik ook met mn shet gaan mennen! ( pas sinds een maand) maar heb een paar weken daarna wel een sulky gekocht! Ik ga denk ik dit jaar ook weer!
ik ben er iig al 4 jaar achter elkaar gegaan en nu, zelf demo geven
Resfeber
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 12:02
Worden er dus allemaal show's en clinics gegeven? Ik hoop dat het niet al te groot is want op horse event was vanalles tegelijk en omdat niet alle piste's valk bij elkaar zaten heb ik aardig wat leuke dingen gemist! Of is dat daar ook zo?
Weet toevallig iemand of je hier ook ergens kortingkaartjes / code's kunt krijgen voor de entree kaartjes ? Voor Horse Event kreeg je overal kortings code's
happytime
Geplaatst: 23-09-10 12:45
ik weet wel dat het blad mensport dat doet,korting geven. maar zo duur zijn de kaarten niet,hoewel er ticketservice moet betaald worden als je kaarten besteld(en dat per kaart)
Na een paar jaar niet geweest te zijn, zit ik er aan te denken om dit jaar weer eens te gaan. Moet alleen nog kijken of er iemand met me mee wil
Resfeber
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-10 19:41
Op de foto's ziet het er allemaal best groot uit. Is dat ook zo? Ik heb van een paar gehoord dat het best klein is... Worden er clinics en shows gegeven net als op Horse Event?
Ania
Geplaatst: 23-09-10 21:52
S_zanne schreef:
gister mailtje gehad of we een show willen geven op de menavond.
Paarde baas is op vakantie, dus weet het nog niet zeker.
doen wij tweetjes het toch?
happytime
Geplaatst: 23-09-10 22:19
tinekehorses: super groot is het niet,paar showhallen en veel standjes met van alles en nog wat,veel rassenkramen,hal met allemaal rijtuigen,kinderhoekje met dieren genoeg om je een paar uur te vermaken. ik ging vorig jaar voor het eerst,viel me niet tegen,ook veel info kramen(stallen, trailers,paardenvoer enz)
S_zanne
Geplaatst: 23-09-10 22:41
Ania schreef:
S_zanne schreef:
gister mailtje gehad of we een show willen geven op de menavond.
Paarde baas is op vakantie, dus weet het nog niet zeker.