12 juni was het weer concours hippique in Halsteren. Ook Renaldo en ik deden mee (zoals we al jaren doen). De weken ervoor ging vooral de dressuur niet lekker, hij pakte heel de tijd de teugel vast en trok zich er gewoon doorheen. In Halsteren had ik dus ook een compleet drama verwacht. Ik stap op om te gaan losrijden, laat hij ineens de teugel los
een hele opluchting. De dressuur ging dus echt super goed! In de eerste proef ging hij in de middendraf in galop 1x en 1x sprong hij verkeerd aan. De tweede proef ging nog beter! De punten vielen nogal tegen, 177 en 173.De dag voor de wedstrijd was het springen ook nogal dramatisch, het was net een kanon en hij kon afstanden van 4 galopsprongen in 3 galopsprongen doen. Op de wedstrijd ging het springen ook super goed! Hij kwam perfect terug, één lijntje ging hij te hard waardoor we 2 balken hadden. Ik was heel tevreden na een dagje wedstrijd!
Hier de foto's:
1. losrijden

2. losrijden

3. de tweede proef

4.-

5.-

6. Nal zn hoofdje

7. groeten

8. ring verlaten

9. springen

Commentaar mag, maar ik had zelf al gezien dat ik iets naar voren zit en hij iets achter de loodlijn loopt
Bedankt voor het kijken
Jammer dat je punten tegenvielen, maar als je voor je gevoel wel weer lekker hebt gereden, is dat belangrijker.
voor het gevoel ging het heel goed..