Dat laatste gaat bij mij ook gebeuren!
Hier komt het apart verhaal van ons nieuwe huis haha!
Ongeveer 3 maanden geleden:
mijn moeder: "elke, we moeten je iets vertellen". Ze keek mijn vader een keer aan en die knikte.
Ik dacht: oliebol, wat is er gebeurd

"We hebben een prutsmutsen tent gekocht." Even keek ze heel serieus, maar ze kon haar lach niet inhouden. Ze gierde het uit.
ik begon ook heel dom te lachen, ik dacht dat het een grapje was.. Vervolgens zei ik ook nog heel dom: Inclusief de vrouwen?

Mijn vader kwam er tussen. "Nee niet inclusief de vrouwen haha."
Nu was het zo, dat de hoerentent failliet was gegaan een hele tijd terug. Mijn vader kreeg die tent aangeboden en was er in het eerste geval niet geïnteresseerd in. We zijn er toen voor de gein gaan kijken, maar tot onze verbazing lag het pand in een schitterende omgeving. Echt tussen de bossen (de tuin is zelfs een bos). Het was liefde op het eerste gezicht haha. Na lang wikken en wegen hebben we samen besloten het te doen. In eerste instantie om het te verbouwen en het weer te verkopen.. maar we werden langzaam telkens meer verliefd op die mooi omgeving (foto's komen zo snel mogelijk!)
Inmiddels 3 á 4 maanden verder zijn we er flink aan het verbouwen. Het ligt in een schitterende bosrijke villa wijk, dus het moet er piek fijn uitzien, aangezien wij de Sjonnies van de buurt worden haha!
Het schiet echt al flink op. Het was eerst echt een bouwval, alles was er uitgesloopt. de muren de toiletten, de vloer. Echt alles.. want anders weigeren mam en ik er in te gaan wonen hihi

Het begint nu echt al een huis te worden. Het is een bungalo, en de muren worden vrijwel allemaal raam. Dus je hebt een schitterend uitzicht op de tuin en de omgeving...
Maar het allerleukste: Moontje komt aan huis

Groetjes Elke