Op 6 juni is er weer een onderlinge appaloosa wedstrijd (dick de vroomen bokaal) op de sunflower appaloosa ranch in Lisse. Zijn er nog meer mensen die hier aan mee doen? Ik doe mee met mijn verzorg-appie. (most colorfull, trail, pleasure en horsemanship)
Helaas hebben ze op deze wedstrijd geen all breed classes. Mijn appie is namelijk nederlands gefokt. Het is voor mij wel heel dichtbij dus anders had ik waarschijnlijk wel mee gedaan.
Veel succes alvast. Misschien kom ik wel even kijken
silvester
Geplaatst: 17-05-10 23:18
Ik doe ook weer mee. Weet nog niet precies welke onderdelen, maar ik denk bijna wel alles. Ik moet nog inschrijven.
ohjaa die had je gewonnen vorig jaar, nu snap ik t:P
CowgirlStore
Geplaatst: 01-06-10 16:19
Veel succes en plezier allemaal! Ik doe niet mee, voor mij echt te ver weg. 1 keer gedaan, niet weer Degene die de meeste onderdelen start, wint waarschijnlijk de bokaal
Ligt eraan of diegene ook steeds veel punten haalt toch?
CowgirlStore
Geplaatst: 01-06-10 21:42
Klopt Lesley, maar omdat er (meestal) niet veel deelnemers per klasse zijn, zijn de verschillen in punten ook miniem. Dan kan 1 onderdeel meer of minder het verschil al maken. Je kunt zelfs in elk onderdeel wel 2e of 3e worden en dan nog de bokaal winnen, hoe meer onderdelen je start, hoe meer punten je kunt scoren in totaal. Of je moet overal laatste worden
Het verschil zat hem vaak al in de halter. Bij de merrie's waren er dan een aardig aantal; bij de ruinen maar 2 of 3. Dan kon je dat de rest van de wedstrijd al haast niet meer inhalen. Maar ik kom er al jaren en vind het altijd een hele gezellige wedstrijd.
he lesley heb je amerikaans papier bij je appie aangevraagd? Want je kan toch alleen met een amerikaanse appie meedoen? Ik woon echt om de hoek maar heb niet ingeschreven omdat mijn paard nederlands gefokt is. Ik kom jullie wel aanmoedigen