Ouwetje mee op stap (Milena)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ouwetje mee op stap (Milena)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:27

Tja, een vrije dag met mooi weer, dan moet er natuurlijk een rit gemaakt worden. Meestal nemen we een paard van de manege mee als Dick zelf op Leo rijdt (mijn vriendin (Loekie op Bokt) is ook bijrijdster van Leonardo), maar de lessen gingen gewoon door dus de manegepaarden liepen allemaal al hun werkje. En dan zie je dit staan...
"Ik ben er ook nog, wel met een soort van pensioen, maar ehhhh.... *wink*, *wink* ik wil best weer eens eehh..."
Afbeelding

Hmmmmmm we gaan mij poetsen, da's alvast een goed begin...
Afbeelding
Kennen jullie me uberhaupt nog wel nu ik lang haar heb? Milena, weetjewel?

Jaaaaaaaaa daar is mijn pad!!!!
Afbeelding

En mijn zadel!!! Zou m'n singel nog wel om mijn mooigekweekte grasbuik passen? :=
Afbeelding

Kijk jongens, kijk, ik heb mijn ZADEL weer op, ik denk dat ik MEE mag!!!!
Afbeelding

Schiet op mens, schiet op! Straks heeft 't vrouwtje door dat je mij opzadelt en gaat 't feest niet door...
Afbeelding

:= Ze hebben het niet door Yette, ik ga denk ik echt mee. Ik kijk gewoon heeeeel nonchalant, net of ik het nog dagelijks doe :D
Afbeelding

YEEEAAAHHHHH gelukt, ik ben in het bos! En nu OPROTTEN jullie, IK GA VOOROP!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

ZO ja :P :P :P
Afbeelding

Pompidompidom :)ddd
Afbeelding

Loekies uitzicht van bovenaf:
Afbeelding

Hele kudde bij elkaar (en Mileen denkt "grrrrrrr Leo loopt voorop...")
Afbeelding

En na gedane arbeid, is het goed rollen :9
Afbeelding

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :D

Anya

Re: Ouwetje mee op stap (Milena)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:32

Sonja Super!
Wat ziet ze er lekker uit met haar grasbuik en nog steeds veel te slimme blije koppie. Fijn om even foto's te zien!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:35

Aaaah :+: Milena heeft volgens mij echt genoten Sonja!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:36

Aah! Heerlijke plaatjes! Super! Jullie hebben vast genoten! :):) Heerlijk!!! Die oortjes van Milena bij t zien van de pad spreken boekdelen! <3

Mileen ziet er ook erg happy en welvarend uit joh! Lekker hoor, je werkwillige, super slimme Milena toch ook blij met haar pensioen! :j Lekker blij hoofd!

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:36

Wat heerlijk om je ouwetje zo weer eens lekker mee te nemen.
Jammer dat je geen foto van haar hoofd na afloop hebt, die heeft vast heel gelukkig staan te kijken.
En wat een enorme bos manen heeft ze zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:37

:j Ze vond het helemaal geweldig :j
In eerste instantie stond ze wat onverschillig te wezen met poetsen, beetje tegen Yette te bitchen, meer niet. Tot ze in de gaten kreeg dat ze meemocht := Met pad opdoen drong het nog niet echt door, toen het zadel opging ook nog niet, maar toen dat vastgemaakt werd en Margot (Loekie) met het hoofdstel aankwam toen had ze 't door :)

loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:43

Ze smeekte me bijna om haar bit in te doen :#

gek beest <3

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:43

Leuk dat Milena mee mocht :)
I like the relaxed hairdo =:) :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:45

loekie schreef:
Ze smeekte me bijna om haar bit in te doen :#

gek beest <3

Ja mooi was dat, echt die mond wagenwijd open, "schiet op, schiet op, ik ga MEE!" :+:
Was heerlijk dat ze er weer eens bij was :j

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:46

Geweldig dier is het toch! Ookal heeft ze even vakantie gehad, haar eigending blijven doen ;)

Het is een heel ander gezicht met lange manen maar zelfs dat staat haar goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:51

Mwooaaah mevrouw maakt er dankbaar misbruik van dat ze niet meer zoveel hoeft hoor... Zo kan ze bijvoorbeeld onderweg ineens helemaal niet meer stilstaan, dan krijg je piaffe en andere gekkigheid :)) "Ik ben met pensioen dus ik hoef niet meer te luisteren"... :+

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:52

En daar zit jij dan om te glimlachen of niet? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:57

Neeeeeeeeejjjjjjjjj :D
:=
En Loekie is ook geen haar beter, die zit ook gewoon keihard te lachen op die stom rondhuppelende dikke ponnie :+:

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:58

Hé volgens mij bekend bosgebied :)), is foto 10 toevallig op de Plaggenweg? O:)
Leuke foto's verder hoor, zo te zien was ze erg blij dat ze mee mocht.

loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:59

:+

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:02

haha geweldig Sonja! Wat een mooi verhaaltje weer :D
Maar super joh dat Milena weer lekker mee mag, hopelijk blijft het goed gaan met d'r pootje :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:02

Ja klopt Henrieke :j die is idd op de Plaggenweg!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:03

Haha oke, zal er eens op letten als ik wat fjorden tegen kom :D.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:04

Leuk!!! Zo te zien had ze dikke lol, hoe oud is het "oudje"nu dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:06

Meestal zijn Loekie en ik met Yette en Leonardo Henrieke, een fjord met "gewone manenboog" en die grote vos. Ik denk niet dat we elkaar al eens tegengekomen zijn. Ik rij meestal wel echt aan die kant van het bos. Eekhoornweg, Vossenweg, die hoek zeg maar. Ik heb ook regelmatig een groep van de manege bij me.

@Smax, Milena is sinds 2 weken 18 :)

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:09

Oh even oud als Quince! Nou, zo oud is dat toch niet?! :D ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:11

't Is ook niet de leeftijd die oud maakt ;)
Ze heeft te lang geblesseerd gestaan en ik heb er te veel mee gedaan waar ze helemaal niet voor gebouwd was. Tel daar al m'n trainingsfouten bij op die ik gemaakt heb, en alles wat ze voor me in de ring heeft gedaan, en je weet waarom dit m'n grasmaaiende oogappeltje is die gewoon tot op d'r botjes verwend wordt en helemaal niks meer hoeft :D

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:19

Wat leuk Milena weer te zien! <3 <3 Ze ziet er toppie uit! 8-)

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:21

Nou, zolang het gaat kun je er toch lekker mee boshobbelen, dat houdt haar ook jong van geest en soepel van lijf en leden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:26

Ik ga er zelf niet meer op, dat is echt geen goed idee. Milena wordt meteen fanatiek als ik er op ga zitten, en dat slaat over op mij en ik ga "even kijken of we het nog kunnen". En de pest is DAT we het nog kunnen. Ze springt nog altijd d'r wisseltjes om de 2 als ik dat vraag. En dat moet ik helemaal niet doen... Eens in de zoveel tijd 'struikelt' ze in galop, ik ben er een paar keer mee aan de grond gegaan, en ook los is het een paar keer gebeurd. En dat risico kan ik me echt niet veroorloven, daarvoor heb ik teveel verantwoordelijkheden en te weinig lijven :D dus laat ik maar zuinig zijn op dat ene dat ik heb :=

Ik mag van mezelf dus alleen nog met 'r spelen, lekker frutten, beetje wandelen en met 'r kletsen, en dan klim ik er op zo'n wandeling nog wel eens op om zonder zadel en hoofdstel weer terug naar huis te hobbelen, maar meer doen we ook niet meer.

Loekie is echter een half koppie kleiner en heel wat kilootjes lichter dan ik, en "kent" haar oude trainingsniveau ed niet. Ennnn ze heeft "iets" meer zelfbeheersing dan ik, en gaat dus ook niet aan die pony zitten plukken en prutsen.
We hebben vanmiddag besloten dat als ze er geen last van krijgt, ze meemag op onze bijbep-stapritjes als Leonardo niet beschikbaar is :j
Zou leuk zijn als dat weer/nog zou kunnen :j