Ik plaats eigenlijk zelden tot nooit rijfoto's, maar ben zo trots op m'n vent

We zijn vandaag voor de 2e keer in het B gestart (startersklasse, lees meer hierover in de volgende link: http://www.lusitano-paarden.nl/lusitano/clair/map/stichting5.html ).
De eerste keer (28 maart) had ik 173 en 180 punten en toen had ik één keer een tweede plaats. Ik had toen eigenlijk maar anderhalve week van te voren kunnen trainen. Nu zijn we dus wat langer aan het trainen en we lessen sinds kort bij Jenny Schreven.
Het was nu een friezenwedstrijd in Kwadijk (voor ons 200 km rijden,totaal dus 400 km), maar het was niet voor niks.
Ik ben twee keer eerste geworden wel van de twee (zonder startkaart), de ander had een keer 173 en de andere proef weet ik niet. maar goed eerste is eerste

186 en 187 punten

We zijn in de startersklasse nu dus B+3
Er zijn natuurlijk altijd punten waaraan gewerkt kan worden, maar die weet ik zelf
Ik zit niet altijd even netjes erop en ben soms iets te streng in de hand en speel soms piano geloof ik
Verdere tips zijn altijd welkom, maar houd het aub wel vriendelijk

*edit
even wat info over het paard:
Rinse M.
5 jaar
sterhengst
2 jaar in ons bezit, maar sinds maart dit jaar zijn we pas écht aan het trainen.
Hiervoor reden we ook wel en gingen we ook op les, maar we kwamen niet echt verder, omdat we niet regelmatig op les konden en ook regelmatig niet fatsoenlijk konden trainen. *
Heb alleen foto's van het losrijden, want m'n vriend kon niet foto's maken en voorlezen tegelijk

waar die binnenhand heen gaat? geen idee?

Te streng met de handen

Bedankt voor het kijken

.
weet niet of je me nog herkent maar allez..