eindelijk weer op wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

eindelijk weer op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 16:24

Na een jaar niet meer te zijn gestart (officieel) hebben we afgelopen zondag weer voor het eerst (officieel) gestart.
De reden dat we waren gestopt was vanwege het feit dat ik ongeloofelijk veel spanning had tijdens de wedstrijd en dat bracht ik erg over naar heike, waardoor we meer gediscwalifeerd zijn dan dat we de baan rondreden.
wij zijn lekker thuis door gaan trainen en van stal veranderd en ik kan wel zeggen het heeft zijn vruchten afgeworpen we gaan met sprongen voorruit en gaan nu weer lekker knallen op de wedstrijden.
we hadden deze wedstrijd nog geen winst maar we hebben in ieder geval allebei de proeven uitgereden en dat was mijn doel.

heike is een bijna 8jarige fries van doeke x remmelt en we trainen op niveau B
de punten waar wij aan werken zijn
* meer naar de oprichting (lang laag en rond gaat super)
* nog meer actieviteit
* mijn houding zeker kwa doorziten :o
* van achter naar voren rijden
en ga zo maar door

zondag was Kathleen van KG Image op de wedstrijd om foto's van iedereen te maken.
ik wil er graag een paar hebben maar kan niet kiezen dus als jullie een mening hebben graag.

Meet Heike
1.
Afbeelding
<3

2.
Afbeelding
een ontspannen drafje

3.
Afbeelding
een galopje alleen mijn been :n

4.
Afbeelding
galopje andere hand

5.
Afbeelding
lekker achterbeentje :9

6.
Afbeelding
drafje

7.
Afbeelding
deze foto vindt ik echt :9 <3

8.
Afbeelding
-

9.
Afbeelding
en klaar en super trots op mijn mannetje

10.
Afbeelding
:+:

11.
Afbeelding
super trots

reactie zou leuk zijn en tips zijn altijd welkom

Suus___

Re: eindelijk weer op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 16:28

Hee!
Wat een ontzettende knappe fries heb jij!
Wel vind ik hem nog wat 'eng' in de aanleuning alsof hij in een fake krulletje loopt in plaats van nageeft, hij blijft je recht in plaats van rond.

Ik vind jullie verder een leuke combinatie om naar te kijken, maar vind van de foto's enkel de galopfoto 7 en de kroelfoto 9 bestelwaardig, en dat alleen omdat ik op de andere foto's de aanleuning niet mooi vind :)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 16:47

bedankt voor je reactie en het klopt helemaal we zijn nu bezig met de oprichting en hij vindt dat heel moeilijk dus loopt af en toe nog met een valse knik maar daar werken we aan ik vondt ook juist die 2 de mooiste

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:06

goed gedaan he denies!
oefening baart kunst zeggen ze!

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:17

Oh wat leuk om foto's van jullie te zien!!

Knappe fries heb je hoor :)

En net was Sas zegt, oefening baart kunst, en dan gaan jullie gewoon knalle :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 09:18

sas en yvon - bedankt :D
en oefening baart zeker kunst gewoon lekker door trainen dan komt het allemaal goed ;)

okido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 09:32

denise hele leuke foto's ziet er goed uit hoor
gaat allemaal goed komen
zo ben je aan het lessen en de volgende dag moet je al starten
maar je heb het wel gedaan

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 10:38

Goed gedaan denies :D
super dat je er weer een goed gevoel bij heb.. lekker doortrainen en ga ervoor!!! :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:15

Denise, wat zijn jullie enorm vooruit gegaan!! :oo De laatste foto's die ik heb gezien waren dit nog lang dit... maar jullie maken super vorderingen! Keurig hoor ziet er toppie uit :D !

Geloof wel dat er megaaa veel bokkers aan meededen, heel RITP staat vol met deze locatie :P

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:18

het ziet er redelijk ontspannen uit maar het paard loopt met een valse knik heeft een onderhals waar je beroerd van word.
Gezien de onderhals geloof ik ook niet echt dat laag en rond wel goed gaat.

Ik zou de oprichting laten voor wat het is en eerst zorgen dat ze nageeflijk word!

Vind het een leuke fries en met de juiste instructie kan je echt ver met hem komen!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 12:30

tisja bedankt :D het kwam ook echt onverwacht toen mir zei dat ik mee kon doen aan de wedstrijd maar daardoor kon ik niet zenuwachtig zijn

Sharoon ik heb er idd weer een super goed gevoel bij en weet dat het goed gaat komen

Iloon super bedankt voor je reactie hij maakt ook echt zulke grote vorderingen ik ben er ook echt blij mee
en idd het was super druk op de wedstrijd, maar gelukkig staat heike daar op stal dus hoefde we niet te reizen.

Pashon ik weet dat hij af en toe met een valse knik loopt maar hier werk ik aan met mijn instructrise en die weet echt wel waar ze het over heeft en dank zij haar ben ik zover gekomen als waar ik nu ben. En je kan geloven wat je zelf wil maar in mijn profiel staan fotos waar mijn paard echt super laag en rond loopt en ik kan hem op 2 pinken laag en rond rijden dus daar hoef ik echt niet meer op te trainen wij zijn nu juist bezig met de oprichting omdat die daar moeite mee heeft.
en ja dat die een onderhals heeft dat weet ik maar beroerd :n dat wordt ik er niet van.

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:35

heej denies!

eindelijk weer gestart! haha wat waren je punten? gelukkig gaat het nu in ieder geval beter als eerst, als je je rondje maar rijd kom je er vanzelf wel toch ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 13:03

hej nik

ja we zijn eindelijk weer gestart :D en we zijn niet gediskwalificeerd ik had 170 en 173 geen winst maar het is beter als gediskwalificeerd zijn of die 152 punten die ik eerst reed haha

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:16

bedoel het niet aanvallend hoor, enkel opbouwend. als het verkeerd over komt mijn excuses daarvoor!

De foto's in je profiel geven ook niet echt een fijn beeld, daar loopt het paard inderdaad laag maar achter de loodlijn en valt hij compleet uit elkaar.

Probeer als je het paard laag en rond hebt (dus niet achter de loodlijn) steeds kleine stukjes te verruimen en te verkleinen steeds maar een paar passen dan word het paard van achter sterker en komt de oprichting ook makkelijker en netter.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 14:13

ik vat het ook niet aanvallend op hoor, maar gezien het feit hoe mijn paard liep een jaar geleden en nu ben ik op dit beeld al super trots en ik ben er nog lang niet dat weet ik en heb ook nog een lange weg te gaan maar ook ik ben er van overtuigd dat het wel goed komt.
en bedankt voor de tip we zijn veel bezig idd met schakelen ook omdat hij natuurlijk een fries is en al moeite heeft met die achterhand eronder te zetten maar zoals ik al zij we zijn op de goede weg ;)

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:20

das idd btr dan eerst ja :D en das toch niet slecht...heb ook wel eens slechtere punten gereden hoor ;)

van wie krijg je eigenlijk les als ik vragen mag??gewoon op de manege of prive les?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 14:24

het is idd beter dan eerst nik en ik heb ook wel eens slechtere punten gereden en mij intereseren die punten op dit moment geen zak mijn doel is nu op hem lekker ontspannen de baan door te krijgen en dat is afgelopen zondag gelukt.

ik krijg nog steeds prive les van dezelfde instructeur als toen ik in dordrecht stond want zij staat op dezelfde stal als ik dus zie haar iedere dag :D

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 15:08

haha das helemaal handig dan :D ideaal zo dicht in de buurt haha en succes dan maar met ontspannen rond sturen! mss kom ik ook nog wel eens jou kant op joh, is het een fijne manege om te rijden?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 15:16

ja is echt ideel je instructrise bij je op stal :D en bedankt jij ook nog succes met de wedstrijden ga je gelijk naar het L als je er 10 hebt want je bent er natuurlijk bijna :D

ik vindt het echt een ideale manege om te starten vooral in het buitenseizon echt een top buiten bak. misschien zie ik je inderdaad snel wil jou ook wel eens irl zien rijden ;)

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 15:30

haha nou valt vaak alleen maar tegen irl :P

en wil pas naar de L als ik zeker weet dat het lukt...dus als ik in de B achter elkaar goed rij hoop ik over te kunnen....anders loop ik zo tegen een muur aan in de L joh haha dus hangt er van af hoe deze zomer loopt....als ik met geluk aan de 10 punten kom wil ik in ieder geval niet gelijk over, ik moet ze wel verdienen vind ik!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 09:08

niet zo neerbuigend he jullie doen het hartstikke goed samen en ik vindt idd ook dat ik de punten moet verdienen dus hoop binnekort wel een winstpunt te rijden maar zoals dat er nu uitziet gaat dat helemaal goed komen. en jij kan makkelijk die L1 aan

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 09:22

wat fijn dat jullie weer begonnen zijn zeg!

gaat vast helemaal goed komen, op de plaatjes ziet er echt niet verkeerd uit!

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 10:38

ik vind foto 10 leuk om uit te vergroten ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 23:17

ellis bedankt, ben ook super blij dat we eindelijk weer de ring in kunnen, en het gaat heus wel goed komen idd we hebben geduld.

sharoon nummer 10 staat ook zeker op mijn lijstje zit te twijfelen tussen 7 9 en 10

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 13:30

ik ben er uit het wordt foto 10 om te vergroten