Ja een afscheidstopic, want ‘onze’ kleine meid is verkocht. Ze was dan niet meer officieel van ons, ze stond nog wel op stal en ik heb haar vanaf zadelmak tot gister (met een kleine tussenpauze) gereden. Voor Cadhla’tje heb ik alleen maar goede woorden over, wát een pony. Zo bijzonder, zo’n sterk karakter, zo één kom ik er echt niet meer gauw tegen. Het is geen pony waar je opstapt en mee weg rijdt, maar als je het vertrouwen eenmaal hebt geeft ze je het gevoel dat je de hele wereld aan kan

Dankzij haar ben ik toch een heel klein beetje springruiter geworden, ik heb het namelijk aangedurfd om twee oefenparcoursen en twee crosslessen bij Rob Janssen te volgen, en wat was dat geweldig! Ze gaf mij het vertrouwen en zo sprongen we gewoon alles waarvan ik van tevoren had gedacht dat ik het niet ging springen.
Ook dressuurmatig, in het bos, op straat, ze is me blijven verbazen, want wat is het een heerlijke pony. Zo werkwillig en zo, pff, ik weet er niet eens een woord voor, onbeschrijvelijk gewoon.
Helaas werd ze dan toch echt verkocht. Gister hebben we onze tweede en laatste crossles gereden en meteen daarna hebben we haar weggebracht. Dat het niet leuk zou worden wist ik, maar zo K-U-T? Nee, dat had ik niet gedacht. Desondanks weet ik dat het goed is zo, ze heeft een super plekje met superleuke mensen!
Van Cadhla heb ik héél veel geleerd en ik heb vooral héél heeeel erg genoten van deze geweldige pony. Ik kan nog wel een heel topic volschrijven over hoe geweldig dit dier is, maar dat ga ik jullie niet aandoen. Enjoy the pictures! Gemaakt door Marieke (Curly2day) trouwens, bedankt

Bij de cross, instappen.
Wieeeeh afsprong. Had ze nog nooit gedaan, maar ging echt super!
Heeeeerlijk dier toch
ze kan zo lekker genieten!Nog even met mama (midden) en volle zus (links) op de foto

Heerlijk beest is het toch

Lovely
Zalig galopje

Tutje onder het zadel

Poppetje
Hoe kun je nou anders dan op dit koppie verliefd worden??

Lieve, lieve Cadhla, bedankt voor alle mooie momenten samen en weet dat ik je nóóit meer zal vergeten
Sterkte ermee!