Vanmorgen is Corina (MissToseland) langsgekomen voor een afscheidsshoot van Amy..
Ik heb Amy verkocht en ze gaat binnen nu en een tijdje weg.. Ik weet nog niet precies wanneer, maar het afscheid nadert in ieder geval wel..
Er zullen vast nog wat mensen raar opkijken als ze dit lezen, daarom plaats ik ook nog even mijn verhaaltje achter deze beslissing hier..

En dan komt de dag dat ik de moeilijkste keuze in mijn leven moet gaan maken.. Amy en ik zijn al ruim 2 jaar niet echt de beste vriendjes meer..
Doordat Owen verkocht is kwam het hele onderwerp weer ter sprake..
We vechten al 2 jaar met elkaar.. Dan gaat het al even goed en dan is het weer mis.. Ik heb er gewoon geen zin meer in om nu weer te gaan proberen, want bij elk klein dingetje is het gewoon weer mis.. Ik heb in die 2 jaar van verschillende mensen hulp gehad en diverse adviezen geprobeerd maar dan gaat het even goed en dan gaat het weer bergafwaarts.
Ik weet dat het voor sommige mensen not done is een paard te verkopen,het is immers je maatje voot t leven. Maar als ik zie dat zij niet gelukkig is ben ik het ook niet. We moeten het beste voor hebben met onze dieren en ze niet bij ons willen houden ook als het niet meer gaat.. Dan word het van kwaad tot erger..
Ik kreeg van iemand ook hele wijze woorden via PB.. Je groeit samen met je paard en soms groei je niet altijd dezelfde kant op.. Dat is gewoon helemaal waar.. Wie ben ik dan om Amy angstvallig bij me te houden.. Dat is geen liefde meer voor je paard.. Houden van is ook loslaten..
Ik ben er heel emotioneel onder, maar diep vanbinnen weet ik dat ik de goede keuze maak.. Ik weet het al veel langer, maar probeer het maar eens uit te spreken..
Donderdag 4 Februari 2010 heb ik de keuze gemaakt en het uitgesproken..
Amy is verkocht, ze verhuisd over een tijdje ook naar Uden.. Ze gaat naar diezelfde mensen als Owen heen is..
Mijn meisje, nooit gedacht dat het zo zou lopen en het zo'n emotioneel afscheid zou zijn..
Amy zal altijd bij me zijn, ik herriner me hoe we waren in onze glorie tijd.. Vrolijk, blij en ontzettend gelukkig.. Ik koester deze herrinneringen..
Ik ben ontzettend blij met deze foto's.. Ze betekenen veel voor me..
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Amy is trouwens 9 maanden drachtig, vandaar die lekkere ronde babybuik..

Jullie stralen allebei gewoon!