Hierbij wil ik aan jullie voorstellen: Sandra Groeneveld en Joppe!

Afgelopen vakantie ben ik bij Sandra en Joppe op bezoek geweest om lekker bij te kletsen met Sandra en om te zien hoe Joppe nu is onder het zadel. Wat zijn ze vooruit gegaan!
Even een korte toelichting: Sandra ken ik van stal, haar eigen paard Murdock staat bij ons op stal. Met Joppe is ze aan het begin van deze strenge winter verhuist naar 'de Nieuwe Heuvel' in Lunteren, tevens haar sponsor. Sandra hoort bij de Nederlandse selectie van Para Equestrian Holland. Sandra is blind maar rijdt dus wel paard en op traint op hoog niveau. Ze heeft een hele tijd geen wedstrijden gereden omdat Murdock dat niet meer aan kon. Een tijdje geleden kwam ze in contact met de eigenaresse van Joppe en van het een komt het ander. Sandra is Joppe gaan trainen en ze gaan met sprongen vooruit! Sandra brengt Joppe nu uit op o.a. kaderwedstrijden. Sandra's doel en droom is om uiteindelijk met Joppe aan de start te verschijnen van de Paralympics, Londen 2012!
Hier kan je het hele verhaal van Sandra lezen (door haarzelf geschreven): http://www.sandragroeneveld.nl
Natuurlijk heb ik ook foto's gemaakt:

Ik heb toestemming om te foto's te plaatsen.
Wat vinden jullie van deze combinatie?
Rijtechnisch commentaar mag, maar Sandra zal hier zelf niet reageren omdat ze forums lastig kan lezen met haar leesregel.
Groetjes Roosmarijn

.