Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mjay schreef:ach ik geloof echt niet dat dit je eigen schuld is.... dit soort dingen kunnen nou eenmaal gewoon gebeuren..... als je wist dat dit zou gebeuren was je toch nooit gegaan???
Met 2 rijden is altijd leuker en veiliger. missblondie schreef:Bedankt voor de reacties! Het doet me toch wel goed om van buitenstanders te horen dat het niet onze schuld was...
Chocobroodje, m'n moeder heeft gisteravond voorgesteld 200 euro aan het zadel mee te betalen, dus dat is echt al super! Nu nog een zadel vinden die niet al te duur is (ik en m'n zus willen er ook 200 euro bijleggen samen), maar die ook goed blijft liggen op een brede, ronde fries!
missblondie schreef:Bedankt voor de reacties! Het doet me toch wel goed om van buitenstanders te horen dat het niet onze schuld was...
Chocobroodje, m'n moeder heeft gisteravond voorgesteld 200 euro aan het zadel mee te betalen, dus dat is echt al super! Nu nog een zadel vinden die niet al te duur is (ik en m'n zus willen er ook 200 euro bijleggen samen), maar die ook goed blijft liggen op een brede, ronde fries!