Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marleenn schreef:Ik ben nu bezig om me op te geven. Morgen gaat het op de bus!
Ik doe mee bij de 5 jarige met mijn Don crusador x argentan.
marleenn schreef:Gewoon doen. Je bent altijd een ervaring rijker.
rockey schreef:Maar ik bedoel, dat als je alleen voor de ervaring gaat, er echt nog wel andere wedstrijden zijn. Dit is toch wel een wedstrijd om je paard zo goed mogelijk voor te stellen.

Feelsoproud schreef:rockey schreef:Maar ik bedoel, dat als je alleen voor de ervaring gaat, er echt nog wel andere wedstrijden zijn. Dit is toch wel een wedstrijd om je paard zo goed mogelijk voor te stellen.
Ik heb nog niet bekeken hoe ver het juist is voor mij vanuit belgie,maar noord brabant is in principe geen uren rijden...en het inschrijvingsgeld vind ik ook heel schappelijk,dat betaal je ook om ergens gewoon een proefje te rijden.
Vooral de manier van voorrijden vind ik interessant voor een jong paard.Met drieen in de piste hebben ze toch een beetje steun aan mekaar en worden ze niet in hun uppie voor de leeuwen gegooid.
In belgie kom je dit systeem eigenlijk niet tegen,daarom dat ik erover dacht om eventueel mee te rijden.
Ik wacht nog wel even af,is het volzet,ook geen ramp!