Woudina was idd. helemaal door het dolle heen als een kind zo blij. De meeste foto's in dit topic zijn van haar 2e sessie in de sneeuw gemaakt...tussendoor ook nog gereden, maar ze bleef gaan hoor
Maakte altijd foto's met een Nikon D50, maar die is stuk...heb sinds 2 weken een D90, is nog wel erg wennen hoor. Vooral nu met die sneeuw De paarden staan er qua kleur goed op, maar de sneeuw is af en toe oogverblindend wit
ShirleyM
Geplaatst: 19-12-09 19:45
Wauw, wat een knapperd! Lekker dikke teddyberen vacht!
Wat een heerlijk dier is het ook zeg! Vind haar echt prachtig (mocht ze ooit te koop komen te staan haha) vandaar dat haar dochter ook zo mooooi is kan ja niet anders
Wat een gave foto's! En wat een leuke fjordenbolletjes
Boelie5
Geplaatst: 20-12-09 11:58
Wauw wat een super mooie foto's! Met een Nikon D90 las ik he? Ik heb thuis een Nikon D60, het zijn fijne camera's.
Je hebt een mooi Fjordenbeest! Ook zo lekker enthousiast in de sneeuw. Wat me opviel is ook een mooie achtergrond (misschien niet het eerste waar je naar kijkt), maar dat is wel mooi voor als je een foto laat afdrukken. Ik zou ook nog wel zulke foto's willen van mijn pony deze winter! Erg mooi!
Dacht ik haar vanochtend weer blij te maken met een rondje door de wei...nou ze wilde níet! Het waaide haar veel te hard
@ SecretLIN: denk niet dat ze ooit nog weg gaat Maar het zou idd. geen enkel probleem zijn een nieuw baasje te vinden...ze heeft veel fans! Eigenaar probeerde haar al wel aan mij te verkopen, maar heb aan eentje voorlopig wel genoeg
@ Boelie5: heerlijk hè, Nikon camera's! Deze is ook wel echt heel fijn. Vanochtend foto's gemaakt met zwaar bevroren vingers, zijn ze nog scherp geworden ook...