Boy is een 4 jarige ruin v. Koss welke op het moment met mij in het L1 te zien is in de ring. We zijn er nog lang niet, maar we hebben ook nog alle tijd dus het komt vast goed

Onze probleempjes, ik heb absoluut geen ritme gevoel en rijd dus vaak of net te langzaam met te weinig impuls, of te voorwaarts waardoor het achterbeen wat stijf blijft. Ik moet nog mooier op het paard gaan zitten, maar dat is al heel hard verbeterd.
Boy doet eigenlijk altijd goed zijn best, wat op deze foto's wat mij betreft ook goed te zien is
Op deze foto's hadden we vooraf een proefje gereden en aan de hand daarvan kreeg je nog even begeleiding om wat proefgerichte dingen te verbeteren. Op deze foto's werd voor mij weer duidelijk, hoe fijn boy kan gaan, en dat ik dan niet te bang moet zijn dat ik de aanleuning kwijt raak, want daardoor komt hij nu soms net iets achter de loodlijn. We rijden altijd lang en laag los, om daarna nog 10 a 15 minuten opgepakt rond te rijden. Maar het losrijden hadden we al gedaan voor we de binnenbak in konden.
T zijn ook echte binnenbakfoto's, dus heel goed zijn ze niet, maarja om toch een impressie te geven

Is toch een makkie denkt boy, stilstaan

Foto's zijn er heerlijk ontspannen uit. Jullie komen er zeker wel