Grrrr!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SaBiNa_S

Grrrr!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 14:21

Heb ik een hoofdstel gekocht bij ooteman.nl.
En ook een voor een stalgenootje.

Krijg ik er maar een in de doos!
Ik dacht eerst yeah heb m voor de les van vanavond.
Grrr! Wij bellen.Zegt ie ik stuur m vandaag op. ja fijn! :(
Hier voor had ik ook al n hoofdstel gekocht past ie niet :+ :(:)

Grr.. :+
Laatst bijgewerkt door SaBiNa_S op 25-11-09 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:22

:=

En dit is belangrijk voor Nieuws en Maatschappij want? :')

Wel vervelend, maar het gebeurt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Grrrr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:24

Hij is al verplaatst. :=

Wel slordig dat er maar 1 in de doos zat.
Je had er wel echt 2 besteld?

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:25

Uhhhhh, en...? Dat kan nu eenmaal gebeuren... Ik wacht nu al bijna een maand op een pakketje, kan ook gebeuren... Toch wel netjes van de verkoper dat hij meteen 1 nastuurt?

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 14:26

Bellatrix schreef:
Hij is al verplaatst. :=

Wel slordig dat er maar 1 in de doos zat.
Je had er wel echt 2 besteld?

Ja echt 2! Er zat zelfs nog een brief bij dat we een blauwe maat shet en een roze maat cob hadden gekocht!
En die man zei ook ja dat klopt wel..

2 weken terug had ik er een paste hij niet..
Krijg ik er nu een, zit hij er niet eens in :(

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:48

Ik denk door het gekleurde hoofstel dat je besteld. Ziet nou niet zo snel een volwassene met een roze of blauw hoofdstel rijden. Of het moet voor endurance zijn....

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:49

Uthrick schreef:
Ik denk door het gekleurde hoofstel dat je besteld. Ziet nou niet zo snel een volwassene met een roze of blauw hoofdstel rijden. Of het moet voor endurance zijn....

Staat toch nergens dat ie gekleurd is? Of lees ik eroverheen??

Edit; sorry ik zie het al ;)

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 14:49

Uthrick schreef:

Dat vind ik gewoon leuk ;) :D Hoef dan echt nog geen penny te zijn hoor.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:32

De manier waarop je typt, en inderdaad blauw en rose hoofdstel xD
een volwassen mens had hier op gedacht, tja jammer, maar het andere hoofd stel is onderweg ;)

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:40

En aan de andere kant van de wereld wordt er nu iemand vermoord of gemarteld.
Get over it, girl.

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:40

Citaat:
Hier voor had ik ook al n hoofdstel gekocht past ie niet

en wie zijn schuld was dat? die van ooteman.nl? of had je de verkeerde besteld?

Ik denk dat je nog even rustig af moet wachten, maar balen is het wel ja als je zo'n doos krijgt en het zit er niet in. Snap ik best. Vooral als je al gehoopt had er in de les mee te rijden.

Voor de anderen; op die leeftijd kun je nog heel erg uitkijken naar dat soort dingen, dan baal je!
Is inderdaad niet heel nuttig voor ons, maar dan kun je ook niet reageren op dit topic.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:58

Moderatoropmerking:
TS is 11 jaar en teleurgesteld in haar bestelling.
Gelukkig komt het binnenkort helemaal goed, maar ze wil hier gewoon die teleurstelling kwijt.
Als jullie daar niet op een normale manier op kunnen reageren, reageer dan alsjeblieft gewoon niet en hou dit topic gezellig.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:01

Ik kan me TS wel voorstellen hoor ook al ben ik geen 11 jaar meer ;) . Als ik iets bestel wil ik het ook direct hebben en als je bestelling dan niet in de doos blijkt te zitten...... :( . Natuurlijk gebeuren er altijd ergere dingen in deze wereld maar soms baal je gewoon omdat je je op iets verheugd hebt.

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:03

Ik snap dat je baalt, me dochter verheugd zo ook heel vaak als ze iets besteld heeft om dan s'avonds in de les mee te rijden.
Maarja, dan komt het de volgende dag s'ochtends...

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:41

Heb het van de week nog gehad met een zadel, had een 17 inch zadel maar was te lang voor mn pony, desbetreffende zaak gebelt of ik het mocht omruilen , was goed zou eind die week binnen zijn. eind vd week niks gehoort, maandag gebelt, zou ze terug bellen, woensdag weer gebelt (was niet terug gebelt) zou ze weer bellen vrijdag zelfde en zaterdag ook :S
Maandag haar weer gespoken was niet binnen zou bellen als het er was. weer een week gewacht nog steeds niks gehoort, weer gebelt zou terug gebelt worden weer niet gebeurt, zo ging dat even door en eindelijk 3 wkn na de bestelling belde ik op maandag weer en ja hoor het zadel was binnen!! ik helemaal gelukkig ik daarheen met de auto sta ik daar is het een vz zadel ip dressuurzadel :( uiteindelijk is het zadel met spoed bestelt en toen had ik het de volgende dag. Dus snap je wel je baalt er gewoon van als mensen zich niet aan de afspraak houden!!

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 08:04

Ik vind dat als je iets bestelt en de zending is niet compleet door dat het product niet op vooraad is of iets dergelijks, dat dat gemeld moet worden aan de klant.
Hier was geen sprake van een melding dat er iets niet zou zijn en blijkbaar was het dus ook gewoon op vooraad want anders kan het nooit die dag erna verzonden worden.
Terecht dus dat TS verhaal gaat halen waarom haar bestelling niet compleet is waar ze immers wel voor betaalt heeft

Maja je had natuurlijk wel met ooteman te maken, vind dat zo en zo rond uit een slechte zaak . Ze maken heel veel fouten..

Fijn dat je bestelling zo snel mogelijk is nageleverd! Als ik hun was zou ik er na z'n domme fout ook nog een grote zak paardensnoepjes bij geven ;)

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 13:28

Lejo: Mijn verzorgpony is een C dus ik had verwacht dat ze maat pony had. En dat te kleine hoofdstel heb ik van bokt;).

Mickydo: Als ze dat zouden doen was dat wel heel aardig geweest!
Maar ze betalen ook al de verzendkosten nu. En ik hoop dat hij vandaag komt!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 19:10

Hij is er!

Er zijn wel wat steentjes uit de frontriem, en ook bij mijn stalgenootje!

En er zat geen zak met paardensnoepjes in haha!

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 23:31

dat is vervelend :( !

dat heb ik nu ook.. 11 november had ik een dekje besteld bij Divoza.. een witte met mijn paards naam erop geborduurd en ik heb hem NU gewoon NOG niet :oo

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:43

echt dom. maarja, ooteman heeft wel hele goede hoofdstellen moet ik zeggen. jammer joh!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 17:07

Nou, goed zijn ze niet! Ze scheuren als je maar een gesp los maakt! Dus ze zijn alweer terug!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:10

Dat is inderdaad balen!

Mijn hoofdstel van 15 euro van ooteman heeft het een heel jaar uitgehouden gelukkig! :j (al ben ik nu overgestapt op kuntstof: gemak dient de mens :P)

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:18

sabina1998 schreef:
Nou, goed zijn ze niet! Ze scheuren als je maar een gesp los maakt! Dus ze zijn alweer terug!

wel jammer, ik had er eentje in de aanbeiding gekocht, van 50 voor 25, daar rij ik 3 of 4 keer in de week mee, en die heb ik nu een jaar, echt niets mee aan de hand ;) en de andere wat minder, 2 a drie keer, die heb ik een half jaar en die had een beetje vreemde maten. voor derest heb ik zelf er niets op aan te merken. maarja, als je 25 euro ervoor betaald kan je ook niet heel veel verwachten. ik weet niet hoe duur jouw hoofdstel was, stuur anders ff een link !

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 19:20

annaaube schreef:
sabina1998 schreef:

wel jammer, ik had er eentje in de aanbeiding gekocht, van 50 voor 25, daar rij ik 3 of 4 keer in de week mee, en die heb ik nu een jaar, echt niets mee aan de hand ;) en de andere wat minder, 2 a drie keer, die heb ik een half jaar en die had een beetje vreemde maten. voor derest heb ik zelf er niets op aan te merken. maarja, als je 25 euro ervoor betaald kan je ook niet heel veel verwachten. ik weet niet hoe duur jouw hoofdstel was, stuur anders ff een link !

Normaal 40 euro, en nu 25!! gewoon ooteman.nl en dan hoofdstellen. dan de 3de pagina en dan de roze! ;)

Hij had ook een vreemdemaat! ;)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:36

wat banketstaaf, nou ja.. hij komt er aan iig :D