Ik heb Don Johnson (Don Crusador X Argentan) ruim een jaar en ben nog elke dag héél blij met hem. Hij is zo lief en werkwillig

Hij geeft me echt een super gevoel en hij doet net als of hij al jaren mee gaat op concours.
Ik ben in het voorjaar over gegaan naar het L1. Daarbij mochten we naar de Gelderse kampioenschappen.
We hebben ook mee gereden met de 4 jarige dressuurpaarden op Hippisch festijn Varsseveld waarbij we 4e zijn geworden met 72,5 punten. Zoals je kan begrijpen kon ik toen alleen maar trots zijn en blijven glunderen!
Ik heb al lang de punten voor het L2, maar vind hem nog niet klaar voor het L2 en daardoor rijd ik de selecties nog mee en met succes. Ik sta nog 1ste
Omdat hij aardig groot en lang is mist hij af en toe nog wat kracht, waardoor hij soms nog wat te diep wil lopen. Dit wordt al véél beter. Ook heb ik flink aan mijn houding gewerkt. Eerst lukte het me nog niet om mijn knieen te draaien en mijn tenen naar binnen te draaien, maar het wordt nog wat!
Smeetjoew @ bokt heeft vorige week onderstaande foto's gemaakt waarbij ik erg blij mee ben! Dank je wel Esmee!
http://www.EsmeeFotografie.nl

Hier nog een sfeer impressie van Varsseveld!

Denk je dat dat mag?

Mijn liefste zusje Marieke die me altijd helpt op concour!

# 15

Tips mag, maar hou het netjes en 1x zeggen is genoeg!

!!!!!!!!!!!!!
wees er zuinig op!