Ik heel misschien, lijkt me echt heel tof.Ik kan zo gauw even geen duidelijk toegangsprijs vinden.Is het gratis of zijn bepaalde delen betaald?
De keuringen zijn gratis toegankelijk, maar de show vanwege het jubileum is betaald, ik geloof 30 euro. Op bokt zijn ook foto's te vinden van de voorbereidingen van een onderdeel van de show.
De shows zijn al bijna helemaal uitverkocht. Misschien dat er voor de vrijdagavond nog kaarten zijn. Maar zaterdag is zeker uitverkocht.
Jij bent sneller dan ik kan Googlen. Lopen sowieso niet, heb een weekendtas bij.Heb je een link, RianneH?Ik ga waarschijnlijk vrijdagmiddag even, met camera ben ik dan aanwezig.
[BKR] UPDATE "RECLAMO " als weldoorvoede, levendige oude hengstedit: hier staan foto's van het oefenen
ik weet verder de tijden van de bussen ook niet,maar ze zeggen dat het een super mooie show moet worden, (vast wel)
Ik heb door omstandigheden nog een tribunekaart voor de zaterdag in de aanbieding. Bij belangstelling graag een PB.
Okee,De eerste show gaat met een half uur van start,:Dik heb best wel veel zin in morgen avond ben benieuwd hoe de show er uit gaat zien,