Door blessures van Val, en daarna van mij, heb ik sinds half mei niet meer op mijn paard gezeten... In juni is Arie Boer langskomen om een WOW voor Val aan te meten, na een van de blessures die is veroorzaakt door m'n oude zadel. Zadel was er het weekend van 11 september, maar toen zat ik met mijn been in het gips..
Naja, na lang wachten, vele tegenslagen (helaas) was het afgelopen maandag dan zo ver... Arie kwam mijn zadel brengen
Dit was tevens de 1e keer sinds al die maanden dat ik er weer opging. Het was vreselijk
Ik was compleet uit balans, kon niet mee met zijn bewegingen. Na even werd dit wel iets beter. Jemig en die spierpijn, wat had ik een pijn in mijn lijf... Arie heel erg bedankt voor alles wat je voor mij en Val gedaan hebt, je bent echt een topper!!!

Afgelopen dinsdag is Melissa meegeweest naar stal (Astor@bokt) van Bri'Chel fotografie. Die heeft werkelijk prachtige foto's van mij en mijn paard gemaakt!!! Melis hartstikke bedankt, ik ben echt onwijs blij met de foto's!!!!!
Ik kan het niet laten om een aantal van de rijfoto's te laten zien
Verwacht niet na maanden niet rijden en een pijnlijk lichaam (ik kan m'n knie nog niet volledig belasten, die is net sinds vrijdag uit t gips na 5.5 week...) ik geweldig op mijn paard zit. Val is ook opbouwende na een periode van stilstaan, hij wordt op dit moment gereden door mijn lieve vriendinnetje Ptries@bokt. Ik kan nu welgeteld 3 weken van mijn paard genieten, 10 november wordt ik nog 1x geopereerd, waarna er weer zeker 2 maanden revalidatietijd staan...
Daarna gaan we weer heel serieus (maar rustig
) aan de slag, inclusief privelessen (die ik voor alle blessures ook gewoon had) en les van een centred riding instructrice voor m'n nogal belabberde houding..Het feit dat ik weer te paard zit na zo'n lange tijd.. dat ik weer op mijn lieve Val zit.. dat is meer waard dan alles bij elkaar

Ik heb zo onwijs genoten, genoten van zijn gekke hete gedrag, zijn grapjes en echte Vallie-humor tijdens het rijden, zijn lompe gedrag, het hele Vallie-zijn... Mijn lieve paard, ik ben zo onwijs gek op hem

Dus nogmaals... commentaar geven mag, maar ben nu meer een beetje aan het genieten en rijden waar dat kan, zolang dat kan... na mijn laatste operatie gaan we weer serieus aan de slag, lekker doortrainen voor die heerlijke wedstrijden die zo goed gingen begin van dit jaar..
Dus tja, hier mijn rijtechnisch vreselijke foto's, maar het was zo onwijs genieten
Even stappen

Lekker koppie, geconcentreerd bij het werk

Halthouden..

Niet zo lekker in balans

Stiekem een pasje wijken voor m'n been... Was even vergeten hoe die heerlijk heet kan reageren

Hij ging hier als een speer weg voor m'n been

Krijg de smaak redelijk te pakken

Valll... heet heet
Heerlijk zo'n werkwillig paard 
Ik kon dit altijd prima opvangen, nu ik zelf nog niet helemaal lekker in balans ben is het wat moeilijker

Meneer was goed wakker.. had m'n haden vol

En nog even een foto van mijn set compleet... ben echt gek van mijn zadel

!!

Mooi paardje ook!!
Dat had je echt wel verdiend na alle tegenslagen en operaties! En pech dat het er misschien eventjes wat minder mooi uitziet nog qua houding, so be it, komt vanzelf weer goed straks. En aan Val zn ruime bewegingen te zien heeft hij er niet echt last van (hoe kan t ook anders met zo'n mooie Wow op je rug