Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

quarterH schreef:ik vind het echt jammer dat dit samen met de grote Duitse futurity is gepland. heel veel mensen zijn natuurlijk ik Kreuth ipv in Wanroij.
een week later was beter geweest....
Gil jij mee op de livestream als DC moet? Pepsje schreef:Ik ga ook live voor je schreeuwen KarolienGil jij mee op de livestream als DC moet?
Ik wil ook naar Kreuth!!!
maar mijn paardjes hebben me thuis nodig.. 
anika schreef:Pepsje schreef:Ik ga ook live voor je schreeuwen KarolienGil jij mee op de livestream als DC moet?
Ja natuurlijk ga ik gillen chantal!!!!!!! Grisha rijd toch? Wist niet dat DC Rooster van jou was..Ik wil ook naar Kreuth!!!
maar mijn paardjes hebben me thuis nodig..
Zwaaien jullie even in de stream!?
ik wil niet met de eer strijken hoor haha Ja Grischa rijdt. Onze paardjes thuis moeten het even zelf rooien...
Ik zal voor jou, Fury en Nico duimen!
Ik heb al contact opgenomen met de topicstarter van [WN-EV] Stal aangeboden DRHA event aankomend weekend!! maar deze is al door de organisatie vergeven, en er zijn momenteel geen boxen meer te huur... Axefield schreef:CounTree schreef:Hoi Maris, Als je wil kan je met ons mee hoor, dan pikken we je thuis wel op. Wij willen zaterdag gaan, dus zeg het maar...no problem.
Uhhhh Nance...kunnen jullie mij ook ff oppikken...vind 't ook wel leuk om er naartoe te gaan.....